#МіфыЛегендыБеларусі
Смерць чараўніка
Жыў у нашай вёсцы чараўнік, які знаўся з нячыстай сілай. І быў у яго сын.
Калі бацька пачаў паміраць, сын папрасіў:
— Навучы мяне чараваць, бо памрэш, а я нічога не буду ведаць.
— Добра, навучу, — згадзіўся стары чараўнік. — Залезь на печ і глядзі на мяне праз хамут.
Сын так і зрабіў. Залез на печ і цікуе праз хамут. Бачыць — канае бацька. Тут як тут зляцеліся чэрці. Мучылі бацьку, мучылі, аж пакульён язык не высалапіў.
Тады чэрці падзялілі паміж сабою чалавечыя косці, жылы і вантробы, а скуру кінулі. Галоўны чорт залез у яе і рагоча:
— Глядзіце, што я прыдумаў! Няхай замест нябожчыка мяне абмываюць, аплакваюць і хаваюць. Вось нам смеху будзе!
Тым часам збегліся суседзі. Паставілі ў печ ваду грэцца, мерцвяка паклалі ў карыта, каб абмыць перад апошняй дарогай. Суседзі, вядома, радыя, што чараўнік памёр, але хаўтуры спраўляюць па-людску.
Сын таксама злез з печы, сядзеў каля нябожчыка і маўчаў. А потым падскочыў — і да печы.
Схапіў гаршчок з варам і бяжаць да карыта. Убачылі суседзі, што ён хоча лінуць кіпень на бацьку, пачалі сварыцца:
— Што ты робіш?! Ты ж бацьку роднага ашпарыш!..
— Гляньце, які гэта бацька! — адказаў сын.
І плюхнуў вар на мерцвяка. Як трэсне на ім скура! Як сігане чорт у карыце з хаты — толькі яго і бачылі.
Смерць чараўніка
Жыў у нашай вёсцы чараўнік, які знаўся з нячыстай сілай. І быў у яго сын.
Калі бацька пачаў паміраць, сын папрасіў:
— Навучы мяне чараваць, бо памрэш, а я нічога не буду ведаць.
— Добра, навучу, — згадзіўся стары чараўнік. — Залезь на печ і глядзі на мяне праз хамут.
Сын так і зрабіў. Залез на печ і цікуе праз хамут. Бачыць — канае бацька. Тут як тут зляцеліся чэрці. Мучылі бацьку, мучылі, аж пакульён язык не высалапіў.
Тады чэрці падзялілі паміж сабою чалавечыя косці, жылы і вантробы, а скуру кінулі. Галоўны чорт залез у яе і рагоча:
— Глядзіце, што я прыдумаў! Няхай замест нябожчыка мяне абмываюць, аплакваюць і хаваюць. Вось нам смеху будзе!
Тым часам збегліся суседзі. Паставілі ў печ ваду грэцца, мерцвяка паклалі ў карыта, каб абмыць перад апошняй дарогай. Суседзі, вядома, радыя, што чараўнік памёр, але хаўтуры спраўляюць па-людску.
Сын таксама злез з печы, сядзеў каля нябожчыка і маўчаў. А потым падскочыў — і да печы.
Схапіў гаршчок з варам і бяжаць да карыта. Убачылі суседзі, што ён хоча лінуць кіпень на бацьку, пачалі сварыцца:
— Што ты робіш?! Ты ж бацьку роднага ашпарыш!..
— Гляньце, які гэта бацька! — адказаў сын.
І плюхнуў вар на мерцвяка. Як трэсне на ім скура! Як сігане чорт у карыце з хаты — толькі яго і бачылі.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Вясёлая песня зранку - добры настрой на ўвесь дзень!
#КухняБеларусі
Хрушчы
Інгрэдыенты
Яйка — 1 шт
Вада — 1 ст л
Гарэлка —1 ст л
Мука сколькі возьме цеста — прыблізна 150 гр
Алей для абсмажвання
Цукровая пудра для пасыпкі
Спосаб прыгатавання
Усе інгрэдыенты акрамя мукі змяшаць паміж сабой.
Дадаць столькі мукі, каб цеста схапілася і яго можна было б выкуліць на дошку.
Паступова дадаючы муку замясіць тугое цеста. Прыкрыць міскай і пакінуць на стале на 5-10 хвілін.
Раскатаць цеста як мага таней, яно павінна быць як папера.
Нарэзаць палоскі з цеста і сфарміраваць хрушчы.
Алей разагрэць да вельмі гарачага стану. Па аднаму ўкідваць хвораст вельмі хутка, абсмажваць з кожнага боку па 10-20 секунд.
Выкладаць на папяровы ручнік.
Гатовы хвораст пасыпаць цукровай пудрай.
Крыніца
Хрушчы
Інгрэдыенты
Яйка — 1 шт
Вада — 1 ст л
Гарэлка —1 ст л
Мука сколькі возьме цеста — прыблізна 150 гр
Алей для абсмажвання
Цукровая пудра для пасыпкі
Спосаб прыгатавання
Усе інгрэдыенты акрамя мукі змяшаць паміж сабой.
Дадаць столькі мукі, каб цеста схапілася і яго можна было б выкуліць на дошку.
Паступова дадаючы муку замясіць тугое цеста. Прыкрыць міскай і пакінуць на стале на 5-10 хвілін.
Раскатаць цеста як мага таней, яно павінна быць як папера.
Нарэзаць палоскі з цеста і сфарміраваць хрушчы.
Алей разагрэць да вельмі гарачага стану. Па аднаму ўкідваць хвораст вельмі хутка, абсмажваць з кожнага боку па 10-20 секунд.
Выкладаць на папяровы ручнік.
Гатовы хвораст пасыпаць цукровай пудрай.
Крыніца
#Літаратура
Я гляжу, беларуская паэзія вельмі падабаецца імперцам, трыадзінцам і ўсялякім антысаветчыкам.
https://yangx.top/el_mirs/3388?single
Ну што ж, спецыяльна для вас яшчэ адзін твор нашага знакамітага Я.Купалы.
Чытайце і матайце на вус!
Зоя С.
👉 Хаўруснікам
Я. Купала
«Gazeta Codzienna»
І «Виленский вестник»
Сабраліся хэўрай,
Як свінні на сметнік.
І ну ж гаманіці,
Ўхмыляцца пад вусам,
Як лепш атуманіць
Мазгі беларусам.
«Gazeta» бармоча:
«Нех бэндзе ён ляхам»,
А «Вестник» – «Пусть лучше
Московским прёт шляхом».
Спрачаліся доўга,
Як край наш раскрасці,
Дый спеліся ўрэшце:
Парваць на дзве часці.
Адна часць Варшаве
Лізаць ногі будзе,
Маскве хай другая
Нясе свае грудзі.
Забыліся толькі,
Хаўруснікі ночы,
Спытаць беларуса,
Чым сам ён быць хоча
Па-мойму ж не варта,
Панкі, так лезць з жылаў
Як свінням – не глянуць
Вам дальш свайго рыла.
[1913]
Я гляжу, беларуская паэзія вельмі падабаецца імперцам, трыадзінцам і ўсялякім антысаветчыкам.
https://yangx.top/el_mirs/3388?single
Ну што ж, спецыяльна для вас яшчэ адзін твор нашага знакамітага Я.Купалы.
Чытайце і матайце на вус!
Зоя С.
👉 Хаўруснікам
Я. Купала
«Gazeta Codzienna»
І «Виленский вестник»
Сабраліся хэўрай,
Як свінні на сметнік.
І ну ж гаманіці,
Ўхмыляцца пад вусам,
Як лепш атуманіць
Мазгі беларусам.
«Gazeta» бармоча:
«Нех бэндзе ён ляхам»,
А «Вестник» – «Пусть лучше
Московским прёт шляхом».
Спрачаліся доўга,
Як край наш раскрасці,
Дый спеліся ўрэшце:
Парваць на дзве часці.
Адна часць Варшаве
Лізаць ногі будзе,
Маскве хай другая
Нясе свае грудзі.
Забыліся толькі,
Хаўруснікі ночы,
Спытаць беларуса,
Чым сам ён быць хоча
Па-мойму ж не варта,
Панкі, так лезць з жылаў
Як свінням – не глянуць
Вам дальш свайго рыла.
[1913]
Telegram
Мирсалимова
17 лістапада адзначаецца Міжнародны дзень студэнтаў
Свята звязанае з трагічнымі падзеямі: 28 кастрычніка 1939 года ў Празе, сталіцы акупаванай нацыстамі Чэхаславакіі, прайшла Моладзевая дэманстрацыя ў гонар 21-й гадавіны незалежнасці Рэспублікі.
Падчас яе паранілі студэнта-медыка Яна Аплятала. Праз два тыдні ён памёр у бальніцы.
Пахаванне Яна Аплятала 15 лістапада перарасло ў беспарадкі, якія нацысты жорстка задушылі. Уначы ў навучальных установах прайшлі ператрусы. У тых, хто выступаў супраць, стралялі на месцы, каля 1200 студэнтаў саслалі ў канцэнтрацыйны лагер Заксенхаўзен.
На досвітку 17 лістапада нацысты расстралялі дзевяць чалавек - якія падазраваліся ў завадатарстве масавых пратэстаў. Сярод іх быў прафесар і восем студэнтаў. Усе чэшскія ўніверсітэты і інстытуты былі зачыненыя да канца вайны.
17 лістапада як дзень студэнтаў упершыню адзначылі ў 1941 годзе па ініцыятыве міжнароднага студэнцкага савета ў Лондане.
Зараз у свята праводзяць мерапрыемствы, звязаныя з універсітэцкім асяроддзем: навуковыя семінары, спартыўныя спаборніцтвы, лекцыі і майстар-класы.
Таксама прынята арганізоўваць нарады і круглыя сталы, прысвечаныя абмеркаванню праблем, характэрных для студэнцкай супольнасці.
Свята звязанае з трагічнымі падзеямі: 28 кастрычніка 1939 года ў Празе, сталіцы акупаванай нацыстамі Чэхаславакіі, прайшла Моладзевая дэманстрацыя ў гонар 21-й гадавіны незалежнасці Рэспублікі.
Падчас яе паранілі студэнта-медыка Яна Аплятала. Праз два тыдні ён памёр у бальніцы.
Пахаванне Яна Аплятала 15 лістапада перарасло ў беспарадкі, якія нацысты жорстка задушылі. Уначы ў навучальных установах прайшлі ператрусы. У тых, хто выступаў супраць, стралялі на месцы, каля 1200 студэнтаў саслалі ў канцэнтрацыйны лагер Заксенхаўзен.
На досвітку 17 лістапада нацысты расстралялі дзевяць чалавек - якія падазраваліся ў завадатарстве масавых пратэстаў. Сярод іх быў прафесар і восем студэнтаў. Усе чэшскія ўніверсітэты і інстытуты былі зачыненыя да канца вайны.
17 лістапада як дзень студэнтаў упершыню адзначылі ў 1941 годзе па ініцыятыве міжнароднага студэнцкага савета ў Лондане.
Зараз у свята праводзяць мерапрыемствы, звязаныя з універсітэцкім асяроддзем: навуковыя семінары, спартыўныя спаборніцтвы, лекцыі і майстар-класы.
Таксама прынята арганізоўваць нарады і круглыя сталы, прысвечаныя абмеркаванню праблем, характэрных для студэнцкай супольнасці.
#Падарожжа
#Архітэктура
Самыя старажытныя храмы
Касцёл Праабражжэння Гасподня ў Навагрудку
Фарны касцёл з'явіўся ў Навагрудку ў канцы XIV стагоддзя. Узводзіў гэты храм усё той жа князь Вітаўт, выбраўшы для яго будаўніцтва старое, уладкаванае кавалямі Міндоўга паганскае капішча.
Першапачаткова касцёл быў драўляным, але з цягам часу набыў аблічча вялікага і велічнага каменнага храма.
У Навагрудскім Фарным касцёле прайшло вянчанне караля Ягайлы і Соф'і Гальшанскай. Тут адмольвалі Наваградскіх рыцараў, якія загінулі ў Хоцінскай бітве. Тут жа хрысцілі немаўля Адама Міцкевіча, і ў гэтым жа храме разгулялася трагедыя адзінаццаці сясцёр-назарэцянак, пакараных гестапа ў жніўні 1943-га.
Фара Вітаўта — яшчэ адна назва, прысвоеная касцёлу, - адкрыта для наведвання.
Пасля Замкавай гары са старажытнымі руінамі фарны касцёл займае другое месца па папулярнасці ў турыстаў.
#Архітэктура
Самыя старажытныя храмы
Касцёл Праабражжэння Гасподня ў Навагрудку
Фарны касцёл з'явіўся ў Навагрудку ў канцы XIV стагоддзя. Узводзіў гэты храм усё той жа князь Вітаўт, выбраўшы для яго будаўніцтва старое, уладкаванае кавалямі Міндоўга паганскае капішча.
Першапачаткова касцёл быў драўляным, але з цягам часу набыў аблічча вялікага і велічнага каменнага храма.
У Навагрудскім Фарным касцёле прайшло вянчанне караля Ягайлы і Соф'і Гальшанскай. Тут адмольвалі Наваградскіх рыцараў, якія загінулі ў Хоцінскай бітве. Тут жа хрысцілі немаўля Адама Міцкевіча, і ў гэтым жа храме разгулялася трагедыя адзінаццаці сясцёр-назарэцянак, пакараных гестапа ў жніўні 1943-га.
Фара Вітаўта — яшчэ адна назва, прысвоеная касцёлу, - адкрыта для наведвання.
Пасля Замкавай гары са старажытнымі руінамі фарны касцёл займае другое месца па папулярнасці ў турыстаў.
Forwarded from Кніжны клуб «Звязды»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥Працягваем агляд навінак ад Выдавецкага дома «Звязда»!
Прыгодніцкая казка Алеся Марціновіча «Дай лапу, Месяц!».
🌖 Наўрад ці хто хто ведае пра горад Селямес. Гэта і не дзіўна, бо знаходзіцца ён не на Зямлі, а на Месяцы. Ды яшчэ на баку, нябачным з яе. А вось нашы героі — сабачка Альма, котка Ліза і іх сябры — у ім пабывалі і сустрэліся з лунацікамі. Як сябры рыхтаваліся да падарожжа? Хто чыніў перашкоды?..
Маленькіх чытачоў чакае неверагоднае падарожжа поўнае яркіх прыгод і драматычных момантаў.
📖 Твор зацікавіць дзетак дапытлівых і у прыгоды ўлюбёных.
📌 Гэтае выданне ужо можна набыць у крамах ААТ «Белкніга», РУП «Акадэмкніга» і інтэрнэт-краме «Оз.бай».
📌 Набыць выданні па спецыяльным кошце (без гандлёвай нацэнкі), а таксама пазнаёміцца з поўным асартыментам кніжнай прадукцыі вы можаце ў Выдавецкім доме «Звязда» (г. Мінск, вул. Захарава, 19) або на сайце zviazda.by у раздзеле «Кнігі».
Кошт за адзін асобнік – 27,02 руб.
Па дадатковых пытаннях звяртацца па нумарах тэлефона, пазначаных у шапцы профілю.
Прыгодніцкая казка Алеся Марціновіча «Дай лапу, Месяц!».
🌖 Наўрад ці хто хто ведае пра горад Селямес. Гэта і не дзіўна, бо знаходзіцца ён не на Зямлі, а на Месяцы. Ды яшчэ на баку, нябачным з яе. А вось нашы героі — сабачка Альма, котка Ліза і іх сябры — у ім пабывалі і сустрэліся з лунацікамі. Як сябры рыхтаваліся да падарожжа? Хто чыніў перашкоды?..
Маленькіх чытачоў чакае неверагоднае падарожжа поўнае яркіх прыгод і драматычных момантаў.
📖 Твор зацікавіць дзетак дапытлівых і у прыгоды ўлюбёных.
📌 Гэтае выданне ужо можна набыць у крамах ААТ «Белкніга», РУП «Акадэмкніга» і інтэрнэт-краме «Оз.бай».
📌 Набыць выданні па спецыяльным кошце (без гандлёвай нацэнкі), а таксама пазнаёміцца з поўным асартыментам кніжнай прадукцыі вы можаце ў Выдавецкім доме «Звязда» (г. Мінск, вул. Захарава, 19) або на сайце zviazda.by у раздзеле «Кнігі».
Кошт за адзін асобнік – 27,02 руб.
Па дадатковых пытаннях звяртацца па нумарах тэлефона, пазначаных у шапцы профілю.
Forwarded from BelAI
Вікіпедыя сутыкнулася з новай пагрозай – наплывам згенерыраваных артыкулаў, поўных дэзынфармацыі 😳⠀
⠀
Карыстальнікі масава публікуюць неправераныя факты з ChatGPT, уключаючы абсалютна выдуманыя гісторыі і згенерыраваныя малюнкі. ⠀
⠀
☝️ Напрыклад, была "адкрыта" неіснуючая крэпасць Амберлісіхар у Асманскай імперыі і прыдуманы новы від жукоў, апісаны ў артыкуле аб крабах.⠀
—————
Wikipedia is facing a new threat: an influx of generated articles full of misinformation 😳
Users are massively posting unverified facts from ChatGPT, including completely fictitious stories and generated images.
#ШІцікавае
@belaiplatform
⠀
Карыстальнікі масава публікуюць неправераныя факты з ChatGPT, уключаючы абсалютна выдуманыя гісторыі і згенерыраваныя малюнкі. ⠀
⠀
☝️ Напрыклад, была "адкрыта" неіснуючая крэпасць Амберлісіхар у Асманскай імперыі і прыдуманы новы від жукоў, апісаны ў артыкуле аб крабах.⠀
—————
Wikipedia is facing a new threat: an influx of generated articles full of misinformation 😳
Users are massively posting unverified facts from ChatGPT, including completely fictitious stories and generated images.
#ШІцікавае
@belaiplatform
#РазважанніПраГісторыю
#КанфесійныяПытанніВКЛ
Гісторыя міжканфесійных пытанняў у ВКЛ і РП.
Адной з галоўных мэт уніятаў у сваёй дзейнасці была мэта мець сваіх сенатараў у сейме. І памятаем, як нічога ў іх не атрымлівалася ў гэтай безнадзейнай справе. І толькі ў 1624 г. у іх атрымалася заняць тры месцы ў Сейме.
Але ў 1646 г., дзякуючы новаму каралю, у сейме было ўжо і як мінімум тры праваслаўных сенатары, вядомыя прозвішчы абаронцаў праваслаўя ў РП - Аляксандр Агінскі, мінскі ваявода, Адам Кісель, кіеўскі кашталян, Багдан Статкевіч, навагрудскі кашталян.
Узгадваецца тут яшчэ і адна з галоўных прычын распаўсюджвання ўніі. Гэта пераход праваслаўнай знаці ў унію і каталіцтва (у каталіцтва значна больш). Аўтар называе гэта здрадай. І часта ў нас таксама можна чуць такую думку.
А як лічыце вы?
#КанфесійныяПытанніВКЛ
Гісторыя міжканфесійных пытанняў у ВКЛ і РП.
Адной з галоўных мэт уніятаў у сваёй дзейнасці была мэта мець сваіх сенатараў у сейме. І памятаем, як нічога ў іх не атрымлівалася ў гэтай безнадзейнай справе. І толькі ў 1624 г. у іх атрымалася заняць тры месцы ў Сейме.
Але ў 1646 г., дзякуючы новаму каралю, у сейме было ўжо і як мінімум тры праваслаўных сенатары, вядомыя прозвішчы абаронцаў праваслаўя ў РП - Аляксандр Агінскі, мінскі ваявода, Адам Кісель, кіеўскі кашталян, Багдан Статкевіч, навагрудскі кашталян.
Узгадваецца тут яшчэ і адна з галоўных прычын распаўсюджвання ўніі. Гэта пераход праваслаўнай знаці ў унію і каталіцтва (у каталіцтва значна больш). Аўтар называе гэта здрадай. І часта ў нас таксама можна чуць такую думку.
А як лічыце вы?
#РазважанніПраГісторыю
#КанфесійныяПытанніВКЛ
(працяг)
Мне здаецца, што гэта быў з большага асабісты выбар знаці. У каталіцтве і польскасці яны бачылі пэўны прэстыж, магчымасць зблізіцца з Еўропай, у рэшце рэшт шляхецкія вольнасці. Гэты працэс можна параўнаць з XX ст., калі беларусы, пераязджаючы ў гарады, адракліся ад роднай мовы на карысць рускай, як больш перспектыўнай, культурнай, навуковай.
Мы ж за гэта не можам вінаваціць народ і называць гэтых людзей здраднікамі. У такія ўмовы ён трапіў. Таму чаму мы павінны лічыць здраднікамі нашых продкаў з шляхты?
#КанфесійныяПытанніВКЛ
(працяг)
Мне здаецца, што гэта быў з большага асабісты выбар знаці. У каталіцтве і польскасці яны бачылі пэўны прэстыж, магчымасць зблізіцца з Еўропай, у рэшце рэшт шляхецкія вольнасці. Гэты працэс можна параўнаць з XX ст., калі беларусы, пераязджаючы ў гарады, адракліся ад роднай мовы на карысць рускай, як больш перспектыўнай, культурнай, навуковай.
Мы ж за гэта не можам вінаваціць народ і называць гэтых людзей здраднікамі. У такія ўмовы ён трапіў. Таму чаму мы павінны лічыць здраднікамі нашых продкаў з шляхты?
#ДумкіЎслых
А во, яшчэ пытанне, каб кропкі расставіць наконт здрады...
Калі нашыя продкі адмовіліся ад паганскай веры продкаў і перайшлі ў хрысціянства, то гэта таксама была здрада ці гэта другое?
Ну, пра адмаўленне ад мовы продкаў я ўжо пісала.
Хацелася б больш падрабязных расповедаў пра тое, што ёсць здрада продкам для Рыгора і Вадзіма Францавіча.
Загаддзя дзякуй
Зоя С
https://yangx.top/Gigin_Vadim/2686
А во, яшчэ пытанне, каб кропкі расставіць наконт здрады...
Калі нашыя продкі адмовіліся ад паганскай веры продкаў і перайшлі ў хрысціянства, то гэта таксама была здрада ці гэта другое?
Ну, пра адмаўленне ад мовы продкаў я ўжо пісала.
Хацелася б больш падрабязных расповедаў пра тое, што ёсць здрада продкам для Рыгора і Вадзіма Францавіча.
Загаддзя дзякуй
Зоя С
https://yangx.top/Gigin_Vadim/2686
Telegram
Гигин. 110-й Партизанский
Какие же вы националисты мерзкие.
Переход в унию или католичество - не предательство веры предков, а всего лишь прагматичный выбор. Престиж, вольности, Европа. Вовремя предать - значит предвидеть. Ну умовы такие были.
И немцы пришли, стали людей жечь.…
Переход в унию или католичество - не предательство веры предков, а всего лишь прагматичный выбор. Престиж, вольности, Европа. Вовремя предать - значит предвидеть. Ну умовы такие были.
И немцы пришли, стали людей жечь.…
Верашчака
#ДумкіЎслых
О, як Рыгора зачапіла )) але мы не будзем апускацца да яго ўзроўня...
Сапраўды, хіба ў нас забаронена зараз самому выбіраць веру? За гэта ёсць крымінальны ці адміністрацыйны артыкул? Можа і тыя католікі, якія з'яўляюцца нашымі грамадзянамі, якія жывуць тут стагоддзямі - гэта нашчадкі здраднікаў?
А стараверы ці іх апаненты - гэта таксама здраднікі? А пратэстанты?
З нацыстамі параўноўваць неяк зусім не карэктна, як і з іншымі акупантамі. Ты ж, Рыгор, між іншым, цягаеш да сябе цытаты нацысцкага прыслужніка і антысаветчыка Саланевіча, гэта не здрада? Ці гэта іншае ўжо?
Пра ўнію мы тут пішам не раз. Дзе хоць у адным пасце мы яе ўхвалялі?
Мы, ніколі не падтрымлівалі і не будзем падтрымліваць нацыстаў, фашыстаў, здраднікаў, антысаветчыкаў і Алексіевіч.
І апускацца да твайго бруду таксама не будзем. А ты памятай, што за абразу як раз крымінальны і адміністрацыйны кодэкс прадугледжаны...
О, як Рыгора зачапіла )) але мы не будзем апускацца да яго ўзроўня...
Сапраўды, хіба ў нас забаронена зараз самому выбіраць веру? За гэта ёсць крымінальны ці адміністрацыйны артыкул? Можа і тыя католікі, якія з'яўляюцца нашымі грамадзянамі, якія жывуць тут стагоддзямі - гэта нашчадкі здраднікаў?
А стараверы ці іх апаненты - гэта таксама здраднікі? А пратэстанты?
З нацыстамі параўноўваць неяк зусім не карэктна, як і з іншымі акупантамі. Ты ж, Рыгор, між іншым, цягаеш да сябе цытаты нацысцкага прыслужніка і антысаветчыка Саланевіча, гэта не здрада? Ці гэта іншае ўжо?
Пра ўнію мы тут пішам не раз. Дзе хоць у адным пасце мы яе ўхвалялі?
Мы, ніколі не падтрымлівалі і не будзем падтрымліваць нацыстаў, фашыстаў, здраднікаў, антысаветчыкаў і Алексіевіч.
І апускацца да твайго бруду таксама не будзем. А ты памятай, што за абразу як раз крымінальны і адміністрацыйны кодэкс прадугледжаны...