Веселий піп
5.62K subscribers
4.71K photos
949 videos
2 files
1.33K links
Канал ведеться спільнотою православних священників та архієреїв.
Повідомити про новину @funpriest_feedback_bot
加入频道
В передсвято Успіння в кафедральному соборі Кривого Рогу відбулося урочисте всенічне бдіння, на якому були присутні тисячі віруючих канонічної церкви, які не просто повністю заповнили кафедральний собор, але й молилися на вулиці. Приблизно такою ситуація була і по більшості інших кафедральних соборах УПЦ.

Нас мільйони!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
На болотах закінчуються чмобікі, тож головний апологет війни від РПZ пропонує проїхатися по нічним клубам маскви і позбирати для відправки на війну в Україну тамтешніх половозрєлих конів.
РПZ планує звільняти Україну від тих, хто «нє хочєт жіть па-божєскі».
Літературна сенсація!

Київське видавництво «Горобець» друкує факсимільне видання Галицько-Волинського Євангелія ХІІ століття. Факсимільний повноколірний друк кожного аркуша дозволить побачити особливості оригіналу та стане джерелом для дослідників та усіх шанувальників української духовно-культурної спадщини.

Галицько-Волинське Євангеліє - це неперевершена книга мініатюрного письма, в якій висота літер дорівнює 1,5 міліметра. Також в Євангелії наявні чотири мініатюри євангелістів, виконані у візантійському стилі.

Це Євангеліє перебуває на особливому зберіганні в Третьяковській галереї москви. Як і безліч інших духовних скарбів України, Галицько-Волинське Євангеліє чекає на своє повернення до України. Колектив видавництва «Горобець», а також їх друзі - духовенство, партнери і благодійники - 15 років намагалися отримати в Третьяковці якісну оцифровану копію. Перед повномасштабним вторгненням росії в Україну, оцифровану копію вдалося все ж таки отримати. Зараз Божою допомогою це Євангеліє буде надруковано в Україні.

До речі, це видання Галицько- Волинського Євангелія може використовуватися також як богослужбове.

Вартість одного примірника - 500 гривень без вартості пересилки. У призначенні платежу писати «Друк ГВЄ 12ст, власне прізвище, ім’я, по-батькові, телефон». Картка Приватбанку 4149 4993 4471 8489 Горобець Ганна, директор ТОВ «Видавництво «Горобець».

Сам замовив і Вас запрошую!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
У своїй онлайн розмові з російською молоддю папа забув додати, що матушка росія це країна-збоченка, країна-вбивця та шльондра, яка віддалася світському та духовному z-диктату.
Архієрейський тортік з житієм.

Десь в Румунії.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
«Це гоніння. Я - це Церква. Росія мене захистить в ООН. І я про це всім розкажу. Я невинуватий. Це все проіски ПЦУ. Я - канонічний. Всі хочуть, щоб я замовкнув».

Ви прослухали кратку версію виступу митрополита Черкаського УПЦ Феодосія в суді.

Нагадаю, що це - той самий митрополит, який через свого вікарія, батько якого працює в совбєзє рф, отримував на свої забаганки пряме фінансування від спецслужб рф, а взимку 2022-2023 року закликав відновити звʼязок з московською патріархією та вклонитися патріарху кирилу.
РПZ готується до канонізації Суворова. Таке прохання до церкви- шльондри висловив особисто міністр війни Шойгу.

Нагадаємо, що Суворов, крім іншого, придушував Коліївщину на Правобережній Україні та проводив каральні експедиції серед кримських татар.

Храму збройних сил рф та героїзації серійних вбивць вже мало. Подавай їм канонізацію. Ще і ще раз кажу: УПЦ має розірвати євхарістичне спілкування з божевільною псевдоцерквою.
В тимчасово окупований Крим везуть мощі Георгія Переможця.

Ініціатор - путін.
Організатор- кримська митрополія.
Благословляє- гундяєв.
Мета- молитися до проносу про z-побєду.

Тепер вони взялися за знущання над мощами святих.
Кожний день о 22.00 о. Михаїл Кулакевич з Волині читає в прямому ефірі акафісти.

Ця молитовна традиція розпочалася з початком повномасштабного вторгнення і триває досьогодні.

Любите акафісти? Приєднуйтеся до молитовної спільноти о. Михаїла щодня о 22.00 за цим посиланням:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001957634708
Роздуми о. Миколая Карова про пенсійне забезпечення священників:

«Я боюся навіть думати про це питання. Служу у селі. 1700 гривень щомісяця до пенсійного фонду платити ніяк не можу. Матушка безробітна, самі розумієте, в селі роботу знайти нереально, тим паче, в такому, в якому я служу. В місто їздити – не варіант, бо найближчий за 60 км, і при цьому автобуси скасували ще до повномасштабної війни. Ось як подумаю про старість, стає страшнувато, не так за себе, а за матушку. Дітей у нас поки що немає... А раптом помру, хто про неї подбає?

Єпархія могла б взяти на себе таку справу, хоч би для сільських священиків (бажано і матушок). Або самі священники могли б створити профспілку і сильні (такі є в достатку), могли б брати під крило бідних. Допомога церковних громад одна одній – древня практика Церкви, описана ще в Новому Заповіті.

Наприклад, апостол Павло організував збирання коштів для Єрусалимської церкви. «Що до милостині для святих, то робіть так, як я встановив у Галатійських церквах. Першого дня тижня кожен з вас нехай відкладає в себе і зберігає, скільки має змоги, щоб не збирати, коли я прийду. Коли ж прийду, то, котрих ви виберете, тих відправлю з листами, щоб доставити вашу милостиню до Єрусалиму». (1Кор.16:1-3)

Добре діло і натхненний приклад для нас. «Тому благаю вас: подібні мені будьте, як я Христу». (1Кор.4:16)

З виходом на спокій не все так ясно... Пішов на спокій, а далі що? За які кошти жити? Пів біди, якщо у пенсійному віці, а якщо через хворобу? Розумно, коли стареньких чи хворих отців ставлять третіми чи четверними священиками, щоб і пастирство не залишити і не зламати смертну плоть. І, я думаю, для настоятеля це буде полегшення, адже старець може брати на себе частину пастирської опіки, а це багато значить для громади, адже на людей у священика вистачатиме сил і часу.

Своєю любов'ю один до одного, ми дозволяємо Богу преображати Церкву.»

Це гарна тема для обговорення. І дуже важлива для сьогоднішнього життя Церкви. Тож будьте активними та коментуйте. Будемо разом шукати шляхи вирішення цієї внутрішньоцерковної проблеми.
В Рижском монастыре поминали патриарха Кирилла — это попало в кадр телевидения. Теперь LTV прекращает показ православных служб

Латвійське телебачення LTV під час запису православного богослужіння помітило поминання кирила гундяєва. Дотепер LTV транслювало богослужіння лютеран, католиків, баптистів і православних. Віднині ж транслювати православні богослужіння більше не будуть.

Вітаємо РПZ з новими перемогами!
Z-архіпископ Ровеньковський УПЦ, який перевів свою єпархію в РПZ, запрошений на наступну каденцію для участі в засіданнях синоду РПZ.

Ні, його не заборонили і не відсторонили.

Він герой! Своїм життям доказує всім, що УПЦ= РПZ.

Маладец!
Думки на засіданні суду…
У заяві папи Франциска про те, що росіяни мають пишатися своїми «славетними» правителями - такими як Петро І і Катерина ІІ - дуже кумедними для мене виглядають наступні обставини:

1. Петро перший був фанатом протестантських країн та протестантського способу життя. До того ж саме Петро зробив православну церкву в Росії інструментом державної політики, а керівником церкви замість патріарха зробив монарха. Що за уявленнями папства єресь.

2. Катерина ІІ за народженням лютеранка. Продовжила в цілому політику Петра і здійснила відбір землі у церкви на користь держави. Ну і дуже дружнє листування з Вольтером. Який до католицької церкви був, м’яко кажучи, скептичний. Як і ще один друг за перепискою - Дідро.

Тупо ідеальні приклади :)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Великий вхід. Київський ізвод. Парафія м. Березань на Київщині.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Символ віри. Київський ізвод. Парафія м. Березань на Київщині.
Z-піп.

Бубна не вистачає.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Руйнуючому справами УПЦ митрополиту Антонію Паканічу присвячується.
о. Миколай Данилевич про пенсійне забезпечення священників та їх дружин.
І знову про пенсійне забезпечення священників та їх дружин.

Скажу свою думку: по відношенню до старих, неспроможних правити священників, їх дружин, особливо вдов, а також до неповнолітніх дітей священників, які залишилися сиротами, можна судити по те, чи є Церква справжньою у своєму дотриманні Євангелія.

В УПЦ це виглядає, зазвичай, так:

1. Неспроможного більше служити священника списують і забувають. А, навіть, якщо дозволяють приходити допомагати (читати записки, виймати часточки з просфор), то платять дуууже малі кошти чи не платять зовсім.

2. Дружина священника, яка залишилася вдовою, в більшості випадків не отримує ніякого утримання від Церкви.

3. Якщо ж, не приведи Боже, після смерті багатодітного священника залишилася певна кількість неповнолітніх дітей, вони гарантовано залишаться поза увагою єпархії і будуть жебракувати.

Максимум, на що можуть розраховувати ці бідолашні - так це на періодичну чи разову допомогу від співчуваючих священників. Як у випадку о. Миколая Данилевича. Церковна система опіки над родинами своїх колишніх кліриків в УПЦ відсутня.

Католіки в цьому питанні молодці - в них для старих та недієздатних священників є притулки. У нас на всю УПЦ немає жодного такого соціального закладу.

Ти священник, який вірою і правдою служив УПЦ кілька десятиліть, але хвороба подолала твоє тіло і ти потребуєш підтримки? То не клопіт Церкви!

Залишилася матушка, яка після смерті священника перебуває в постійній скруті і бідності? То хай йде в монастир і не мороче голову!

Залишилися неповнолітні діти, яких після смерті священника матушці неможливо утримувати? УПЦ забуде про них. Бідні діти - зайвий клопіт!