Обличчя ПЦУ – яке воно?
А ось таке: один дулю показує, другий з сокирою стоїть.
Нам часто кажуть, мовляв, а чому ви не хочете обʼєднуватися з ПЦУ?
Тому що для нас, для християн, єднання - це не формальне визнання когось кимось, участь у спільній Літургії, у спільній Чаші.
Єднатися ми можемо не з ПЦУ, а тільки навколо Христа. Єднатися ми можемо виключно на спільній Літургії.
А чи може ПЦУ?
Наприклад, ви можете собі уявити, що той чоловік, який показує дулю, приймає в свої руки (після дулі) Тіло Христове і Його Кров? Ми - ні.
Або, чи вірите ви, що той, який з сокирою стоїть, раптом скаже: Вірую во Єдиного Господа Іісуса Христа, Сина Божого, що заради нас і заради нашого спасіння був розіпʼятий? Ми - ні.
Тому, питання про обʼєднання - не до нас, а до тих, хто з сокирами.
Ми ж, в свою чергу, вже давно все зрозуміли. І коли нас знову запитають "а чому ви не хочете йти до ПЦУ", ми просто покажемо ось ці фото.
Тому й не хочемо.
А ось таке: один дулю показує, другий з сокирою стоїть.
Нам часто кажуть, мовляв, а чому ви не хочете обʼєднуватися з ПЦУ?
Тому що для нас, для християн, єднання - це не формальне визнання когось кимось, участь у спільній Літургії, у спільній Чаші.
Єднатися ми можемо не з ПЦУ, а тільки навколо Христа. Єднатися ми можемо виключно на спільній Літургії.
А чи може ПЦУ?
Наприклад, ви можете собі уявити, що той чоловік, який показує дулю, приймає в свої руки (після дулі) Тіло Христове і Його Кров? Ми - ні.
Або, чи вірите ви, що той, який з сокирою стоїть, раптом скаже: Вірую во Єдиного Господа Іісуса Христа, Сина Божого, що заради нас і заради нашого спасіння був розіпʼятий? Ми - ні.
Тому, питання про обʼєднання - не до нас, а до тих, хто з сокирами.
Ми ж, в свою чергу, вже давно все зрозуміли. І коли нас знову запитають "а чому ви не хочете йти до ПЦУ", ми просто покажемо ось ці фото.
Тому й не хочемо.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Так хто патріарх ПЦУ?
На це питання відповідає клірик структури Думенко, тому, можемо вважати, що це офіційна відповідь?
На відео чоловік у військовій футболці розповідає, що патріарх ПЦУ - Константинопольський Варфоломій.
Його слова підтримує "священник" у підряснику.
Цікаво, що чоловік у футболці, як виявилось, теж є "священником", якого "рукопокладав" ще Філарет Денисенко.
Тобто, маємо двох кліриків ПЦУ, які заявляють, що патріарх їх структури живе в Стамбулі.
А отже, ПЦУ не самостійна і керована з-за кордону організація?
Чи ми щось не так зрозуміли, і Варфоломій не керує ПЦУ?
На це питання відповідає клірик структури Думенко, тому, можемо вважати, що це офіційна відповідь?
На відео чоловік у військовій футболці розповідає, що патріарх ПЦУ - Константинопольський Варфоломій.
Його слова підтримує "священник" у підряснику.
Цікаво, що чоловік у футболці, як виявилось, теж є "священником", якого "рукопокладав" ще Філарет Денисенко.
Тобто, маємо двох кліриків ПЦУ, які заявляють, що патріарх їх структури живе в Стамбулі.
А отже, ПЦУ не самостійна і керована з-за кордону організація?
Чи ми щось не так зрозуміли, і Варфоломій не керує ПЦУ?
Forwarded from Діалог.ТУТ
Шлях нашої Церкви продовжується.
Кожен свій вибір зробив.
Ми залишаємося зі своїм Предстоятелем і покладаємо всі сподівання на Господа, Який дає мудрість керманичам не тільки за їхні особисті якості, а й за нашу до них довіру й послух.
Наша Церква нам потрібна і без величних соборів, пишних богослужінь, митр, хрестів із прикрасами і прав носіння камілавок.
Хай буде Христос посеред нас. І любов. І повага. І щирість. І довіра.
***
З днем Ангела, Ваше Блаженство.
Ведіть і далі нас до Христа, Якого Ви любите, Якому Ви служите і Якого Ви, віримо в це, знаєте.
Кожен свій вибір зробив.
Ми залишаємося зі своїм Предстоятелем і покладаємо всі сподівання на Господа, Який дає мудрість керманичам не тільки за їхні особисті якості, а й за нашу до них довіру й послух.
Наша Церква нам потрібна і без величних соборів, пишних богослужінь, митр, хрестів із прикрасами і прав носіння камілавок.
Хай буде Христос посеред нас. І любов. І повага. І щирість. І довіра.
***
З днем Ангела, Ваше Блаженство.
Ведіть і далі нас до Христа, Якого Ви любите, Якому Ви служите і Якого Ви, віримо в це, знаєте.
Черговий фейк і провокація проти УПЦ
Один уніатський канал написав, що нібито отримав на свою пошту лист від братії Почаївської лаври, який мав бути адресований Блаженнійшому Митрополиту Онуфрію, проте, з якоїсь причини, до нього не дійшов, а от до цього тг-каналу - дійшов.
Чому ми вважаємо, що це фейк?
По-перше, тому що не віримо, що братія Почаєвської лаври не знайшла іншого способу передати цього листа, окрім, як звернутись до уніатів. Блаженнійший буває в Лаврі досить часто, монахи Лаври тісно спілкуються з буковинцями, самі бувають в Києві і так далі. Це не затуркані і забиті люди, які не знайшли іншого способу донести свою позицію до Блаженнійшого, ніж комусь передати листа, щоб той хтось передав уніатам.
По-друге, це фейк, тому що уніати - зацікавлена сторона. Вони мріють, коли зможуть "повернути" собі православний монастир, який їхні попередники протягом кількох десятиліть духовно окупували. Відтак, раз уніати - зацікавлена сторона, і раз вони уніати - від можна всього чекати. І фейк - не найстрашніше з того, що може бути.
По-третє, в цьому "листі" сказано наступне: Ми терпимо коли нас обзивають, смиряють, коли годують неякісною їжею через те що на пересмаженій олії готують і ми псуємо шлунково-кишковий тракт, зриваємо спини, руки і ноги на безкінечних погрузках-розгрузках, будуванні-розбиранні та іншій рабській праці".
Таке писати може тільки людина, погано знайома з життям в Почаєвській лаврі. Не знаємо, на рахунок "зриву" спин на погрузках-розгрузках (а монахи, якщо це навіть так, працювати не повинні?), але що стосується "неякісної їжі", то це навіть смішно. Тому що, годують монахів в Лаврі на убой (семінаристи мріють "вкусіть от братской трапєзи"). А навіть, якби годували, використовуючи "пересмажену олію", то жалоби на це з боку монахів виглядають дуже дивно. Може, ще смузі їм готувати?
Ну і цей пассаж писали явно не монахи Лаври, а хтось із мінкульту: "Ми прийшли сюди вмерти, щоб ожити з воскреслим Христом. Але тепер ми бачимо, що нас хочуть і позбавити цього. Яким чином? Дуже просто. У нас вибивають з-під ніг орієнтир який веде до Христа. Уже два тижні як палиться, горить в котельні наша бібліотека. Горять не тільки нові книги, а горять і стародруки. Видання вже неіснуючої нашої, Почаївської типографії 18 сторіччя".
Цей жахливий фейк могла написати тільки людина, яка не розуміє, що у монахів зовсім інші орієнтири, що ведуть до Христа, ніж стародруки.
А ось далі чітко сказано, хто саме писав цього "листа", адже, за словами його авторів, книги "Горять тільки через те, що вони уніатські. Ними ніхто не користується на службах, вони лежать в хранилищі, але є одна чітка установка. Ніщо і ніхто не повинен нагадувати що в монастирі був хтось хто більш сяяв чеснотами від владики Володимир".
І далі: "З його благословіння десять іноків на чолі з ієромонахом Никодимом Шамайлом два тижні перебирають і палять всю бібліотеку. Раритети, які зберігали і примножували ціною власного життя і здоров`я в невтомній праці наші покійні наставники. Тепер ми не зможемо піти в бібліотеку і потримати в руках дореволюційний томик. В усьому світі люди бережуть культурну спадщину, а в нашій обителі це все палиться в угоду прихотям однієї людини".
Зрозуміло, що такі "листи", які зʼявляються якраз в той момент, коли влада ініціює перевірки, зʼявляються не просто так. Вони мають на меті сформувати "думку", що в Лаврі є порушення, що аудит треба посилити, а ще краще - вивезти звідти всіх монахів, які не цунують "культурну спадщину". І заселити Почаїв "отцями-василіянами", які дуже культурні і освічені.
Те, що вони мають на меті знищити Православʼя, до уваги не береться.
Один уніатський канал написав, що нібито отримав на свою пошту лист від братії Почаївської лаври, який мав бути адресований Блаженнійшому Митрополиту Онуфрію, проте, з якоїсь причини, до нього не дійшов, а от до цього тг-каналу - дійшов.
Чому ми вважаємо, що це фейк?
По-перше, тому що не віримо, що братія Почаєвської лаври не знайшла іншого способу передати цього листа, окрім, як звернутись до уніатів. Блаженнійший буває в Лаврі досить часто, монахи Лаври тісно спілкуються з буковинцями, самі бувають в Києві і так далі. Це не затуркані і забиті люди, які не знайшли іншого способу донести свою позицію до Блаженнійшого, ніж комусь передати листа, щоб той хтось передав уніатам.
По-друге, це фейк, тому що уніати - зацікавлена сторона. Вони мріють, коли зможуть "повернути" собі православний монастир, який їхні попередники протягом кількох десятиліть духовно окупували. Відтак, раз уніати - зацікавлена сторона, і раз вони уніати - від можна всього чекати. І фейк - не найстрашніше з того, що може бути.
По-третє, в цьому "листі" сказано наступне: Ми терпимо коли нас обзивають, смиряють, коли годують неякісною їжею через те що на пересмаженій олії готують і ми псуємо шлунково-кишковий тракт, зриваємо спини, руки і ноги на безкінечних погрузках-розгрузках, будуванні-розбиранні та іншій рабській праці".
Таке писати може тільки людина, погано знайома з життям в Почаєвській лаврі. Не знаємо, на рахунок "зриву" спин на погрузках-розгрузках (а монахи, якщо це навіть так, працювати не повинні?), але що стосується "неякісної їжі", то це навіть смішно. Тому що, годують монахів в Лаврі на убой (семінаристи мріють "вкусіть от братской трапєзи"). А навіть, якби годували, використовуючи "пересмажену олію", то жалоби на це з боку монахів виглядають дуже дивно. Може, ще смузі їм готувати?
Ну і цей пассаж писали явно не монахи Лаври, а хтось із мінкульту: "Ми прийшли сюди вмерти, щоб ожити з воскреслим Христом. Але тепер ми бачимо, що нас хочуть і позбавити цього. Яким чином? Дуже просто. У нас вибивають з-під ніг орієнтир який веде до Христа. Уже два тижні як палиться, горить в котельні наша бібліотека. Горять не тільки нові книги, а горять і стародруки. Видання вже неіснуючої нашої, Почаївської типографії 18 сторіччя".
Цей жахливий фейк могла написати тільки людина, яка не розуміє, що у монахів зовсім інші орієнтири, що ведуть до Христа, ніж стародруки.
А ось далі чітко сказано, хто саме писав цього "листа", адже, за словами його авторів, книги "Горять тільки через те, що вони уніатські. Ними ніхто не користується на службах, вони лежать в хранилищі, але є одна чітка установка. Ніщо і ніхто не повинен нагадувати що в монастирі був хтось хто більш сяяв чеснотами від владики Володимир".
І далі: "З його благословіння десять іноків на чолі з ієромонахом Никодимом Шамайлом два тижні перебирають і палять всю бібліотеку. Раритети, які зберігали і примножували ціною власного життя і здоров`я в невтомній праці наші покійні наставники. Тепер ми не зможемо піти в бібліотеку і потримати в руках дореволюційний томик. В усьому світі люди бережуть культурну спадщину, а в нашій обителі це все палиться в угоду прихотям однієї людини".
Зрозуміло, що такі "листи", які зʼявляються якраз в той момент, коли влада ініціює перевірки, зʼявляються не просто так. Вони мають на меті сформувати "думку", що в Лаврі є порушення, що аудит треба посилити, а ще краще - вивезти звідти всіх монахів, які не цунують "культурну спадщину". І заселити Почаїв "отцями-василіянами", які дуже культурні і освічені.
Те, що вони мають на меті знищити Православʼя, до уваги не береться.
Цікавий сюжет на Хмельницькому телебаченні про те, як прихожани колишнього храму УПЦ, які перейшли до ПЦУ і ще кілька місяців тому назад кричали канонічному священику "чемодан-вокзал-росія", вимагають від "єпископа" ПЦУ Павла Юристого прибрати теперішнього настоятеля Івана Кулініча.
Іван Кулініч - бізнесмен і за сумісництвом новий "благочинний" Красилова. За словами теперішніх прихожан він практично не зʼявляється в храмі.
Коли Юристого попросили забрати Кулініча, той відповів, що підстав нема, бо у Кулініча - проукраїнська позиція.
Одним словом, цікава ситуація.
Іван Кулініч - бізнесмен і за сумісництвом новий "благочинний" Красилова. За словами теперішніх прихожан він практично не зʼявляється в храмі.
Коли Юристого попросили забрати Кулініча, той відповів, що підстав нема, бо у Кулініча - проукраїнська позиція.
Одним словом, цікава ситуація.
YouTube
Частина вірян Храму Почаївської ікони божої матері (ПЦУ) хочуть змінити настоятеля церкви
🔵 Наш сайт: https://33tv.com.ua/
Підписуйся на наші сторінки у соціальних мережах:
🔷Telegram: https://yangx.top/Chennel_33TV
🔷Facebook: https://www.facebook.com/33tvchannel
🔷Instagram: https://www.instagram.com/33_channel/
Підписуйся на наші сторінки у соціальних мережах:
🔷Telegram: https://yangx.top/Chennel_33TV
🔷Facebook: https://www.facebook.com/33tvchannel
🔷Instagram: https://www.instagram.com/33_channel/
Forwarded from Перший Козацький
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚡️ВАЖЛИВО! ЗЛО ПЕРЕЙШЛО МЕЖІ У ЧЕРКАСАХ! #НАПАД НА ПІДЛІТКА, ПОГРОЗИ ЖІНКАМ
Шабаш, який так звані активісти влаштували під будівлею суду у Черкасах, де розглядалася справа митрополита Феодосія, вийшов за межі очевидного розпалення ворожнечі та порушення законів військового часу.
Цього разу терпіти ми не маємо права. Озвірілий бандит "за ПЦУ" підняв руку на православного підлітка. Виродка насилу зупинили жінки, яким він побажав "здохнути". Пробачте, християни, що не вибираємо слів, але воно не заслуговує на інші і має заплатити.
⚠️Злочини задокументовано і ми офіційно повідомляємо, що ця публікація є офіційним зверненням до правоохоронних органів про скоєння злочинів.
Детальніше🔻
Шабаш, який так звані активісти влаштували під будівлею суду у Черкасах, де розглядалася справа митрополита Феодосія, вийшов за межі очевидного розпалення ворожнечі та порушення законів військового часу.
Цього разу терпіти ми не маємо права. Озвірілий бандит "за ПЦУ" підняв руку на православного підлітка. Виродка насилу зупинили жінки, яким він побажав "здохнути". Пробачте, християни, що не вибираємо слів, але воно не заслуговує на інші і має заплатити.
⚠️Злочини задокументовано і ми офіційно повідомляємо, що ця публікація є офіційним зверненням до правоохоронних органів про скоєння злочинів.
Детальніше🔻
Forwarded from Перший Козацький
1.
Перше, і найголовніше — злочин за ст. 161 ККУ «порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної, регіональної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками».
Злочин, очевидно, мав своїх організаторів і звершувався групою осіб. Тому це ч. 3 цієї статті, яка карається позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.
2
Друге — ст. 296 ККУ «Хуліганство». Карається штрафом або обмеженням волі.
3
Третє — ст. 294 ККУ «Масові заворушення». Карається позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.
І головне. На відео зафіксований напад з боку дикуна "за ПЦУ" спершу на дорослого вірянина УПЦ, а потім — на неповнолітнього хлопця з метою нанесення тілесних ушкоджень.
Ми чуємо брудні лайки і погрози до дитини та жінок з боку агресивного неадеквата. Це має знайти юридичну оцінку, небезпечна особина має бути ізольована від суспільства.
Ми звертаємося до представників Черкаської єпархії УПЦ з проханням ідентифікувати цього злочинця у сірій футболці для подальшого переслідування за законом.
І ще. У підлітка маж бути родина, батько. Якщо він чоловік — це має стати справою честі поставити на місце того негідника і змусити його відповісти за законом. Наші діти і жінки, наші матері, яким "оце" бажає здохнути мають бути захищені. Будь що.
Непокаране зло обов'язково стане більшим і завдасть тобі і твоїм близьким ще більше шкоди.
У значній мірі ми самі винні у тому становищі, у яке загнали нас та нашу Церкву. Бо були занадто терплячі, занадто пасивні, не давали відсіч тоді, коли це давно було потрібно зробити.
Ще є час все змінити, брати та сестри.
Дійте рішуче, ми та православні юристи підтримаємо.
Перше, і найголовніше — злочин за ст. 161 ККУ «порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної, регіональної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками».
Злочин, очевидно, мав своїх організаторів і звершувався групою осіб. Тому це ч. 3 цієї статті, яка карається позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.
2
Друге — ст. 296 ККУ «Хуліганство». Карається штрафом або обмеженням волі.
3
Третє — ст. 294 ККУ «Масові заворушення». Карається позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.
І головне. На відео зафіксований напад з боку дикуна "за ПЦУ" спершу на дорослого вірянина УПЦ, а потім — на неповнолітнього хлопця з метою нанесення тілесних ушкоджень.
Ми чуємо брудні лайки і погрози до дитини та жінок з боку агресивного неадеквата. Це має знайти юридичну оцінку, небезпечна особина має бути ізольована від суспільства.
Ми звертаємося до представників Черкаської єпархії УПЦ з проханням ідентифікувати цього злочинця у сірій футболці для подальшого переслідування за законом.
І ще. У підлітка маж бути родина, батько. Якщо він чоловік — це має стати справою честі поставити на місце того негідника і змусити його відповісти за законом. Наші діти і жінки, наші матері, яким "оце" бажає здохнути мають бути захищені. Будь що.
Непокаране зло обов'язково стане більшим і завдасть тобі і твоїм близьким ще більше шкоди.
У значній мірі ми самі винні у тому становищі, у яке загнали нас та нашу Церкву. Бо були занадто терплячі, занадто пасивні, не давали відсіч тоді, коли це давно було потрібно зробити.
Ще є час все змінити, брати та сестри.
Дійте рішуче, ми та православні юристи підтримаємо.
Telegram
Перший Козацький
⚡️ВАЖЛИВО! ЗЛО ПЕРЕЙШЛО МЕЖІ У ЧЕРКАСАХ! #НАПАД НА ПІДЛІТКА, ПОГРОЗИ ЖІНКАМ
Шабаш, який так звані активісти влаштували під будівлею суду у Черкасах, де розглядалася справа митрополита Феодосія, вийшов за межі очевидного розпалення ворожнечі та порушення…
Шабаш, який так звані активісти влаштували під будівлею суду у Черкасах, де розглядалася справа митрополита Феодосія, вийшов за межі очевидного розпалення ворожнечі та порушення…
🔴 LAVRA Live
1. Перше, і найголовніше — злочин за ст. 161 ККУ «порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної, регіональної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками». Злочин, очевидно, мав своїх організаторів і звершувався…
Браття, тут важливо розуміти, що публікація таких відео буде розцінена спеціально-навченими людьми, як розпалення ворожнечі. Невже ви не розумієте, що чоловік, який бʼє людей, закликає повішати всіх православних і нападає на підлітка - просто справжній патріот, який чітко висловлює свою громадянську позицію в країні, де є свобода слова, думки та віросповідання?
В демократичній країні, якою без сумніву є Україна, такі речі, як на цьому відео, свідчать про нечувану і небачену свободу. Ви ж бачите, що поліцейський не втручається, бо переживає за свободу слова? Це не дика Африка, в якій за подібні вчинки можна загриміти у вʼязницю надовго - це європейська країна, де всі громадяни рівні і ніякої градації за расою, вірою чи національністю немає.
Для чого ви дестабілізуєте ситуацію в нашій європейській країні, показуючи подібні відео? Хіба не ясно, що УПЦ - не місце серед загальновизнаних спільнот? Місце УПЦ - в гетто, шахтах, катакомбах, але аж ніяк не серед цивілізованих, вихованих і таких щирих патіротів, як той, без сумніву добрий чоловʼяга, який матюкає жінок і дітей.
Його просто довели до сказу віруючі, які посміли молитися, коли він мав на меті заявити про свою громадянську позицію.
В демократичній країні, якою без сумніву є Україна, такі речі, як на цьому відео, свідчать про нечувану і небачену свободу. Ви ж бачите, що поліцейський не втручається, бо переживає за свободу слова? Це не дика Африка, в якій за подібні вчинки можна загриміти у вʼязницю надовго - це європейська країна, де всі громадяни рівні і ніякої градації за расою, вірою чи національністю немає.
Для чого ви дестабілізуєте ситуацію в нашій європейській країні, показуючи подібні відео? Хіба не ясно, що УПЦ - не місце серед загальновизнаних спільнот? Місце УПЦ - в гетто, шахтах, катакомбах, але аж ніяк не серед цивілізованих, вихованих і таких щирих патіротів, як той, без сумніву добрий чоловʼяга, який матюкає жінок і дітей.
Його просто довели до сказу віруючі, які посміли молитися, коли він мав на меті заявити про свою громадянську позицію.
Forwarded from 🇺🇦 Україна Євгенія Шевченка (Евгений Шевченко)
Країна боляче сприйняла удар по Охматдиту. І це зрозуміло. Діти.
Лунають звинувачення в наш бік, що це наша ракета ППО поцілила не туди. Звичайно росіяни не визнають своєї вини в цьому.
Але значення має причинно - наслідковий звʼязок. Якби росія не нанесла цю ракетну атаку, нічого б не було.
І це абсолютно логічно.
Але, якщо притримуватись цієї логіки, причинно - наслідковий звʼязок між виходом з перемовин навесні 2022 року, та продовження війни, є наслідками не тільки вчорашньої атаки, а й невідворотністю наступних подібних атак та жертв.
Тоді причиною виходу з перемовин були події в Бучі. Теж були болісні емоції. І суспільна думка була одностайною. Не простимо і не яких переговорів з вбивцями.
А потім загинули ще десятки тисяч наших співвітчизників.
Зараз я бачу повторення ситуації.
Але політик не повинен рефлексувати як прості люди.
Політик як хірург, який не повинен проявляти ні яких емоцій, коли робить складну операцію хворому. Бо емоції заважають його розуму спасати життя свому пацієнту.
Так і тут. Не зважаючи на суспільні емоції, політик зобовʼязаний діяти холоднокровно та розумно. І діяти вже потрібно так, щоб зберегти життя тим, хто зараз читає ці стрічки, та навіть життя тих, хто не згоден з тим, що я написав, та засуджує мене.
Але хворий під скальпелем хірурга теж його лає. І що з цього, хірург повинен зупинитись спасати його життя?
Все це потрібно закінчувати заради збереження життя інших наших громадян, на яких потенційно вже наведені чергові російські ракети, чи їх обломки від ударів ППО, в майбутньому.
Бо по іншому, це ніколи не закінчиться.
Лунають звинувачення в наш бік, що це наша ракета ППО поцілила не туди. Звичайно росіяни не визнають своєї вини в цьому.
Але значення має причинно - наслідковий звʼязок. Якби росія не нанесла цю ракетну атаку, нічого б не було.
І це абсолютно логічно.
Але, якщо притримуватись цієї логіки, причинно - наслідковий звʼязок між виходом з перемовин навесні 2022 року, та продовження війни, є наслідками не тільки вчорашньої атаки, а й невідворотністю наступних подібних атак та жертв.
Тоді причиною виходу з перемовин були події в Бучі. Теж були болісні емоції. І суспільна думка була одностайною. Не простимо і не яких переговорів з вбивцями.
А потім загинули ще десятки тисяч наших співвітчизників.
Зараз я бачу повторення ситуації.
Але політик не повинен рефлексувати як прості люди.
Політик як хірург, який не повинен проявляти ні яких емоцій, коли робить складну операцію хворому. Бо емоції заважають його розуму спасати життя свому пацієнту.
Так і тут. Не зважаючи на суспільні емоції, політик зобовʼязаний діяти холоднокровно та розумно. І діяти вже потрібно так, щоб зберегти життя тим, хто зараз читає ці стрічки, та навіть життя тих, хто не згоден з тим, що я написав, та засуджує мене.
Але хворий під скальпелем хірурга теж його лає. І що з цього, хірург повинен зупинитись спасати його життя?
Все це потрібно закінчувати заради збереження життя інших наших громадян, на яких потенційно вже наведені чергові російські ракети, чи їх обломки від ударів ППО, в майбутньому.
Бо по іншому, це ніколи не закінчиться.
Ми можемо зараз спостерігати за двома "кейсами", які ще донедавна були неможливими взагалі:
Перший - про необхідність мирних перемовин (так, після "Охматдиту" він відкотився трохи назад, але не зник зовсім), і
Другий - про відмову влади від заборони УПЦ.
На рахунок першого нічого, крім вже сказаного про те, що мир потрібен, сказати не можемо.
А от на рахунок другого (про відмову від заборони УПЦ), кілька міркувань є.
В першу чергу зазначимо, що мова йде не про припинення гонінь, а тільки про відмову від тотальної заборони Церкви. Гоніння, захоплення храмів, тиск на священників та єпископів, їх арешти - все це продовжиться. Це потрібно чітко розуміти.
По-друге, великодушний дозвіл на існування УПЦ буде виставлятися, як прояв свободи релігії та демонстрація демократії. Іншими словами, цілком можливий радянський сценарій, коли влада "дозволила" існувати Церкви на території СРСР, але це існування контролювалося абсолютно. На волі міг бути тільки той єпископ, який мовчав. Кожен, хто смів говорити - "відпочивав" у ГУЛАГу.
Тому, по-третє, дозволивши УПЦ існувати і маючи на меті використати цей "кейс" для власного рейтингу, влада буде робити все, аби їй ніхто не "портив від". Тобто, кожен, хто скаже про утиски Церкви - сяде.
Але, не треба думати, що сядуть тільки ті, хто говоритиме. Зверніть увагу, що всі спікери, які зараз озвучують "кейс відмови від заборони" УПЦ обовʼязково підкреслюють, що садити потрібно всіх представників УПЦ, які "підтримують", або "виправдовують" збройну агресію РФ. Зрозуміло, що в даний час війни ці звинувачення використовуються задля того, аби "прибрати" тих, хто заважає чи не хоче домовлятися. Тому, по-четверте, хоча УПЦ і не заборонять, "домовлятися" будуть просити.
Тому, заспокоюватися дійсно рано. Рівно до тих пір, поки в нашій країні не буде відновлено верховенство Закону, за яким - всі релігії рівні. І до тих пір, поки людей не будуть вважати меншовартісними просто за інші релігійні погляди.
Перший - про необхідність мирних перемовин (так, після "Охматдиту" він відкотився трохи назад, але не зник зовсім), і
Другий - про відмову влади від заборони УПЦ.
На рахунок першого нічого, крім вже сказаного про те, що мир потрібен, сказати не можемо.
А от на рахунок другого (про відмову від заборони УПЦ), кілька міркувань є.
В першу чергу зазначимо, що мова йде не про припинення гонінь, а тільки про відмову від тотальної заборони Церкви. Гоніння, захоплення храмів, тиск на священників та єпископів, їх арешти - все це продовжиться. Це потрібно чітко розуміти.
По-друге, великодушний дозвіл на існування УПЦ буде виставлятися, як прояв свободи релігії та демонстрація демократії. Іншими словами, цілком можливий радянський сценарій, коли влада "дозволила" існувати Церкви на території СРСР, але це існування контролювалося абсолютно. На волі міг бути тільки той єпископ, який мовчав. Кожен, хто смів говорити - "відпочивав" у ГУЛАГу.
Тому, по-третє, дозволивши УПЦ існувати і маючи на меті використати цей "кейс" для власного рейтингу, влада буде робити все, аби їй ніхто не "портив від". Тобто, кожен, хто скаже про утиски Церкви - сяде.
Але, не треба думати, що сядуть тільки ті, хто говоритиме. Зверніть увагу, що всі спікери, які зараз озвучують "кейс відмови від заборони" УПЦ обовʼязково підкреслюють, що садити потрібно всіх представників УПЦ, які "підтримують", або "виправдовують" збройну агресію РФ. Зрозуміло, що в даний час війни ці звинувачення використовуються задля того, аби "прибрати" тих, хто заважає чи не хоче домовлятися. Тому, по-четверте, хоча УПЦ і не заборонять, "домовлятися" будуть просити.
Тому, заспокоюватися дійсно рано. Рівно до тих пір, поки в нашій країні не буде відновлено верховенство Закону, за яким - всі релігії рівні. І до тих пір, поки людей не будуть вважати меншовартісними просто за інші релігійні погляди.
Telegram
Перший Козацький
На пропагандистських телеграм каналах, що обслуговують нашу владу, все більше, останнім часом помічаю подібних наративів.
Судячи з всього, зверху була дана команда своїм підконтрольним ЗМІ поширювати в суспільстві думку, ніби законопроєкт 8371, виявляється…
Судячи з всього, зверху була дана команда своїм підконтрольним ЗМІ поширювати в суспільстві думку, ніби законопроєкт 8371, виявляється…
Хресна хода до Покровського скиту села Маринівка, Одеська єпархія.
Скажемо з власного досвіду, що одесити, напевно, одні з найнабожніших людей в Україні, разом з буковинцями та вихідцями з степів Донбасу (Так-так, не дивуйтесь. Згадайте про Святогірську лавру, про величезну кількість новозбудованих храмів, про відродження з нуля кількох єпархій і таке інше. А ми ще розкажемо про неймовірно велику кількість паломників з Запоріжжя, Авдіївки, Мелитополю та інших українських міст Донбасу, які молились за мир на нашій землі з самого початку протистояння на Сході).
Одесити доводять свою віру в Бога не на словах, а на реальних справах. Вони справжні християни.
Скажемо з власного досвіду, що одесити, напевно, одні з найнабожніших людей в Україні, разом з буковинцями та вихідцями з степів Донбасу (Так-так, не дивуйтесь. Згадайте про Святогірську лавру, про величезну кількість новозбудованих храмів, про відродження з нуля кількох єпархій і таке інше. А ми ще розкажемо про неймовірно велику кількість паломників з Запоріжжя, Авдіївки, Мелитополю та інших українських міст Донбасу, які молились за мир на нашій землі з самого початку протистояння на Сході).
Одесити доводять свою віру в Бога не на словах, а на реальних справах. Вони справжні християни.