#КОРОЛЬ ДЕМОКРАТІЇ ТА #ПІДДАНІ МЕНТАЛЬНОЇ ІМПЕРІЇ
Вже другий день так званий демократичний світ на чолі за найпрогресивнішими верствами суспільства, затамувавши подих, із захопленням і вологими очима, спостерігає за коронацією британського монарха.
ЗМІ завалені інформацією про цю, мабуть, дуже визначну подію. Ще раз, всесвітнє комюніті "демократів" у захваті від ретроградного ритуалу коронації монарха певної імперії. З усіма тими забобонними церемоніями, давніми символічними артефактами, розцяцькованими хрестами, каретами, скипетрами, караулами, тронними залами, кінниками та коронами. Які знаходяться у протилежному всесвіті від народності, себто демократичності.
Ці самі люди будуть сміятися над православними богослужіннями та "мракобіссям цих смішних попів та вірунів", які щось там освячують, у щось кумедне одягаються.
Бо ТАМ, У БРИТАНІЇ та на Заході - то велич, то #культура, то #повага до традицій та краса.
А тут, у нас - це забобони, #мракобісся, #скрєпи, патріархат та кріндж. Не переплутайте, папуаси!
Вже другий день так званий демократичний світ на чолі за найпрогресивнішими верствами суспільства, затамувавши подих, із захопленням і вологими очима, спостерігає за коронацією британського монарха.
ЗМІ завалені інформацією про цю, мабуть, дуже визначну подію. Ще раз, всесвітнє комюніті "демократів" у захваті від ретроградного ритуалу коронації монарха певної імперії. З усіма тими забобонними церемоніями, давніми символічними артефактами, розцяцькованими хрестами, каретами, скипетрами, караулами, тронними залами, кінниками та коронами. Які знаходяться у протилежному всесвіті від народності, себто демократичності.
Ці самі люди будуть сміятися над православними богослужіннями та "мракобіссям цих смішних попів та вірунів", які щось там освячують, у щось кумедне одягаються.
Бо ТАМ, У БРИТАНІЇ та на Заході - то велич, то #культура, то #повага до традицій та краса.
А тут, у нас - це забобони, #мракобісся, #скрєпи, патріархат та кріндж. Не переплутайте, папуаси!
В парафії Української Православної Церкви в Лондоні відбулося перше Таїнство Вінчання❤️
🌿"Вітаємо новоспечену сім'ю Антонія та Галини!" - пише Українська Православна Церква в Лондоні.
🌿"Вітаємо новоспечену сім'ю Антонія та Галини!" - пише Українська Православна Церква в Лондоні.
Forwarded from ДОЗОР на «Першому Козацькому»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ПЕРША НЕДІЛЯ ПІСЛЯ ЗАХОПЛЕННЯ ХРАМУ, #БОЯРКА. ПРОПОВІДЬ БІЛЯ ОКУПОВАНОЇ ЦЕРКВИ, 7.05.2023
◾️7 травня парафіяни Свято-Михайлівського храму #УПЦ у Боярці молилися просто неба. Минулого дня їхню святиню відібрали рейдери від ПЦУ та місцевої влади.
Загарбники били людей, роздмухували сльзогінний газ, різали замки на храмі.
Сьогодні вони ж у балаклавах стояли біля входу до окупованої церкви, щоб не пропускати туди вірян.
Стояли і слухали проповідь, яку, мабуть, ніколи не зрозуміють. Проповідь православних християн, які звертають до Бога, щоб Господь прибрав ненависть до ворогів з їхніх душ.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
◾️7 травня парафіяни Свято-Михайлівського храму #УПЦ у Боярці молилися просто неба. Минулого дня їхню святиню відібрали рейдери від ПЦУ та місцевої влади.
Загарбники били людей, роздмухували сльзогінний газ, різали замки на храмі.
Сьогодні вони ж у балаклавах стояли біля входу до окупованої церкви, щоб не пропускати туди вірян.
Стояли і слухали проповідь, яку, мабуть, ніколи не зрозуміють. Проповідь православних християн, які звертають до Бога, щоб Господь прибрав ненависть до ворогів з їхніх душ.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
Forwarded from ДОЗОР на «Першому Козацькому»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Капелан ПЦУ Роман Грищук має сумніви, що слава належить тільки Богу
Forwarded from ДОЗОР на «Першому Козацькому»
А́зъ Госпо́дь Бо́гъ, сiе́ мое́ е́сть и́мя, сла́вы моея́ ино́му не да́мъ (книга пророка Ісаї 42:8)
И сла́вы моея́ ино́му не да́мъ (Книга пророка Ісаї 42:11)
Тебѣ́, Го́споди, вели́чество, и си́ла, и сла́ва, и одолѣ́нiе, и исповѣ́данiе, и крѣ́пость, я́ко ты́ всѣ́ми, и́же на небеси́ и на земли́, Влады́чествуеши (Перша книга Параліпоменон 29:11-12)
Царю́ же вѣко́въ нетлѣ́нному, неви́димому, еди́ному прему́дрому Бо́гу, че́сть и сла́ва во вѣ́ки вѣко́въ. Ами́нь. (Перше послання до Тимофія)
На відео так званий капелан ПЦУ (якого чомусь ніхто жодного разу не бачив на фронті) Роман Грищук розповідає свою проповідь. Він є досить відомим персонажем цієї структури на Буковині.
Як бачимо, Грищук має сумніви щодо того, що для християн слава належить тільки Господу. Біблія для ПЦУ не дуже авторитетна книга, її писав не Бандера чи Донцов.
Втім, є великі сумніви, що Грищук і йому подібні належать до християн. Його проповіді (а в нього їх багато, і вони завжди дуже довгі) — це суцільний набір політичних кліше та розпалювання ненависті.
Чого ж можна очікувати від напрочуд безпринципної людини, яка полюбляє використовувати тіла загиблих українських воїнів, як трибуну для піару свого політичного культу?
Він обожнює виступати на похоронах військових. Суто некрофіл та стерв'ятник. Особливо йому подобається прийти на похорони воїнів з УПЦ та поглумитися над їхніми рідними. Ця патологія сягнула таких масштабів, що навіть прибічники ПЦУ не хочуть терпіти цього знущання на похоронах своїх рідних, і намагаються уникати Грищука, запрошуючи когось іншого.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
И сла́вы моея́ ино́му не да́мъ (Книга пророка Ісаї 42:11)
Тебѣ́, Го́споди, вели́чество, и си́ла, и сла́ва, и одолѣ́нiе, и исповѣ́данiе, и крѣ́пость, я́ко ты́ всѣ́ми, и́же на небеси́ и на земли́, Влады́чествуеши (Перша книга Параліпоменон 29:11-12)
Царю́ же вѣко́въ нетлѣ́нному, неви́димому, еди́ному прему́дрому Бо́гу, че́сть и сла́ва во вѣ́ки вѣко́въ. Ами́нь. (Перше послання до Тимофія)
На відео так званий капелан ПЦУ (якого чомусь ніхто жодного разу не бачив на фронті) Роман Грищук розповідає свою проповідь. Він є досить відомим персонажем цієї структури на Буковині.
Як бачимо, Грищук має сумніви щодо того, що для християн слава належить тільки Господу. Біблія для ПЦУ не дуже авторитетна книга, її писав не Бандера чи Донцов.
Втім, є великі сумніви, що Грищук і йому подібні належать до християн. Його проповіді (а в нього їх багато, і вони завжди дуже довгі) — це суцільний набір політичних кліше та розпалювання ненависті.
Чого ж можна очікувати від напрочуд безпринципної людини, яка полюбляє використовувати тіла загиблих українських воїнів, як трибуну для піару свого політичного культу?
Він обожнює виступати на похоронах військових. Суто некрофіл та стерв'ятник. Особливо йому подобається прийти на похорони воїнів з УПЦ та поглумитися над їхніми рідними. Ця патологія сягнула таких масштабів, що навіть прибічники ПЦУ не хочуть терпіти цього знущання на похоронах своїх рідних, і намагаються уникати Грищука, запрошуючи когось іншого.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
"НАМ НУЖНО БРАТЬ ПРИМЕР С ПЕРВОХРИСТИАНСКОЙ ОБЩИНЫ КАК ВЕСТИ СЕБЯ В СМУТНЫЕ ВРЕМЕНА. НАС ТЫСЯЧИ, И НАШИ МОЛИТВЫ СЛЫШИТ ГОСПОДЬ"!
Forwarded from Лекарь.zp
Христос Воскресе, дорогие мои читатели!
Судьба Иродов.
В Евангельском повествовании, как в зеркале мира, отражается вся история человечества. Меняются декорации, лица, костюмы, грим, но суть остается все та же. Вот и сегодня, слушая в храме книгу Деяний апостольских, я никак не мог отказаться от мысли, что святой Лука пишет о нашем времени.
Ирод Агриппа убивает Иакова Заведеева, брата Иоанна Богослова. Он чем-то ему мешал? Что-то сделал плохого? Нет, Ирод хотел угодить толпе, так как местная элита настроила народ против христиан, а Ироду захотелось подыграть кровожадной толпе. Той самой, которой нужно лишь хлеба и зрелищ. Увидев положительную реакцию у толпы, он решил убить и апостола Петра. Но Бог ему этого не позволил. Петр еще был нужен на земле для Евангельской проповеди, и ангел Господень освободил его от уз. Т.е. власть имущие и неистовство толпы не всесильны. Они также ограждены промыслом Божиим.
История жизни Ирода Агриппы Первого и иже с ним – предостережение тем, кто восстаёт на Творца. В своей гордыне они могут, конечно же, возомнить себя богами. Ирод тоже имел о себе очень высокое мнение. Льстецы подогревали его гордыню, хлопал в ладоши, кричал после речей царя: «Мы слышали слова не человека, а бога». И чем все это закончилось? Несчастный внезапно заболел и заживо был съеден червями. По словам Иосифа Флавия, историка того времени, сам Агриппа в своей смерти признавал действие наказующей руки Божией.
Нам же нужно брать пример с первохристианской общины как вести себя в смутные времена. Всего лишь несколько человек молились за Петра, и ангел Божий вывел его из темницы. Мы видим, как молитвы Церкви спасают людей от величайших опасностей и от самой смерти и, как грозный суд Божий поражает превозносящихся своею силою и величием в те самые минуты, когда они находятся на верху блеска и славы.
А нас ведь не несколько человек. Нас тысяч. И наши молитвы слышит Господь, не сомневайтесь! Придёт время, и Он все расставит по своим местам.
Судьба Иродов.
В Евангельском повествовании, как в зеркале мира, отражается вся история человечества. Меняются декорации, лица, костюмы, грим, но суть остается все та же. Вот и сегодня, слушая в храме книгу Деяний апостольских, я никак не мог отказаться от мысли, что святой Лука пишет о нашем времени.
Ирод Агриппа убивает Иакова Заведеева, брата Иоанна Богослова. Он чем-то ему мешал? Что-то сделал плохого? Нет, Ирод хотел угодить толпе, так как местная элита настроила народ против христиан, а Ироду захотелось подыграть кровожадной толпе. Той самой, которой нужно лишь хлеба и зрелищ. Увидев положительную реакцию у толпы, он решил убить и апостола Петра. Но Бог ему этого не позволил. Петр еще был нужен на земле для Евангельской проповеди, и ангел Господень освободил его от уз. Т.е. власть имущие и неистовство толпы не всесильны. Они также ограждены промыслом Божиим.
История жизни Ирода Агриппы Первого и иже с ним – предостережение тем, кто восстаёт на Творца. В своей гордыне они могут, конечно же, возомнить себя богами. Ирод тоже имел о себе очень высокое мнение. Льстецы подогревали его гордыню, хлопал в ладоши, кричал после речей царя: «Мы слышали слова не человека, а бога». И чем все это закончилось? Несчастный внезапно заболел и заживо был съеден червями. По словам Иосифа Флавия, историка того времени, сам Агриппа в своей смерти признавал действие наказующей руки Божией.
Нам же нужно брать пример с первохристианской общины как вести себя в смутные времена. Всего лишь несколько человек молились за Петра, и ангел Божий вывел его из темницы. Мы видим, как молитвы Церкви спасают людей от величайших опасностей и от самой смерти и, как грозный суд Божий поражает превозносящихся своею силою и величием в те самые минуты, когда они находятся на верху блеска и славы.
А нас ведь не несколько человек. Нас тысяч. И наши молитвы слышит Господь, не сомневайтесь! Придёт время, и Он все расставит по своим местам.
Forwarded from ДОЗОР на «Першому Козацькому»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❗️6 травня. Львів. Окупований ПЦУ кафедральний собор великомученика Георгія.
Це мало бути храмове свято. На службі ПЦУ цілих 10 осіб. «Духовна незалежність» і її аудиторія виглядає десь так.
5 квітня місцева влада та активісти Епіфанія відібрали святиню у декількох тисяч православних християн Львова. Буквально за 2 дні новітні більшовики захопили чи знищили останні кілька парафій УПЦ, які ще лишалися у Львові.
Під час рейдерської кампанії у кафедральному соборі вони цинічно розповідали про якесь «рішення релігійної громади».
Тепер можна подивитися, що собою являє ця «релігійна громада», заради якої у вірян УПЦ відібрали їх собор.
У Львові зараз панує терор і переслідування православних українців як за часів унії та більшовиків. Віряни не могли спокійно зібратися на молитву у своєму місті навіть на Пасху. Довелося виїздити.
Їхні храми окуповані, знищені, пусті, сплюндровані.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
Це мало бути храмове свято. На службі ПЦУ цілих 10 осіб. «Духовна незалежність» і її аудиторія виглядає десь так.
5 квітня місцева влада та активісти Епіфанія відібрали святиню у декількох тисяч православних християн Львова. Буквально за 2 дні новітні більшовики захопили чи знищили останні кілька парафій УПЦ, які ще лишалися у Львові.
Під час рейдерської кампанії у кафедральному соборі вони цинічно розповідали про якесь «рішення релігійної громади».
Тепер можна подивитися, що собою являє ця «релігійна громада», заради якої у вірян УПЦ відібрали їх собор.
У Львові зараз панує терор і переслідування православних українців як за часів унії та більшовиків. Віряни не могли спокійно зібратися на молитву у своєму місті навіть на Пасху. Довелося виїздити.
Їхні храми окуповані, знищені, пусті, сплюндровані.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
Forwarded from Мирослава Бердник (Мирослава Бердник)
Нервничают враги Церкви, нервничают... Расклеиваются листовочки, "подпольщики" нашлись, прости Господи! Вчера у нас поклеили, а сегодня в Сети попалась еще одна. И ведь брешут, как говорили мы в детстве, "і не замигаються" Может я чего-то не знаю? Переяславская рада была в 1654 г. О каком "наказе царя Михайла" и в какой "державе спалити" идет речь? А вот то, что Собор Киевской митрополии 1625 г. вынес решение о несоответствии Учительного Евангелия православному канону, следовании его католической традиции и составил список «ошибок» - это факт. Так что в Московском царстве его уничтожали после решения Киевского собора. Можно сказать, что это из Киева пришел приказ уничтожать "Евангелие" Напоминать не нужно, что в эти годы Киевская митрополия не подчинялась Московской Церкви?
КОГДА КИЕВ УКАЗЫВАЛ МОСКВЕ... 😉
А подробнее об этом историческом факте в антифейке Киевской Семинарии
А подробнее об этом историческом факте в антифейке Киевской Семинарии