Перший Козацький
ВИДАННЯ ВОЛИНІ СТВОРИЛО #ФЕЙК ПРО ПРОДАЖ #УПЦ ДЖЕРЕЛА СВЯТОЇ АННИ
Як створити фейк про УПЦ? Беремо об’яву про продаж ділянки, яка розташована за 1,5 кілометра від джерела і… пишемо, що продають святе місце/монастир і т.ін. Абсурд? Але це не завадило «журналістам» видання, яке позиціонує себе «Ми пишемо правду про людей і для людей» створити таку «сенсацію».
Видання «ВолиньUA» заявило, що оголошення про продаж земельної ділянки за 1,5 кілометра від джерела свідчить про продаж, цитата, «цього “святого” місця» – джерела святої Анни у селі #Онишківці Рівненської області.
«Ймовірно, повномасштабне вторгнення та активний перехід храмів до #ПЦУ став основним важелем для продажу за 1 251 200 доларів цієї святині», – заявляють недобросовісні журналісти.
«Місцезнаходження цього «святого» місця дійсно досить привабливе, адже поруч знаходиться ринок, парк, зелена зона, ресторан, кафе, зупинка транспорту, озеро, ліс та річка».
«Варто відмітити прихильність пана Євгена до російської мови, адже оголошення було написане виключно російською.
Наше видання ВолиньUA вирішило розпізнати номер Євгена по Getcontact. Даний користувач налічує понад 80 тегів… «50 лет ссср 15», «Женя игр.автом.», «Координатор». Цікаво, що міг «координувати» Євген будучи прихильником МП?»
Цей фейк підхопили інші «ЗМІ», а також деякі користувачі соцмереж.
Який зв'язок між ігровими автоматами та прихильністю до УПЦ? Не заважайте виданням поширювати «правду»! 🤣 Може ви теж вірні своїй Церкві, а може навіть у храм ходите та свічки купляєте?! Але не будемо «відбирати хліб» і підказувати «журналістам» варіанти спотворення здорового глузду.
Цікаво, поливання брудом релігію – це «непоганий бізнес» для Волиньua? Проте, судячи з коментарів на сайті, цей «бізнес» на релігії не задався.
Ми також вирішили «провести розслідування». З контактів на сайті вказаний «Власкор у Луцьку Петро Герасименко». Можливо, це Герасименко з ВО «Свобода», який не був обраний від цієї партії у 2015 році. Ще цікаво, що видання у 2021 потрапило до дайджесту брехні у ЗМІ, під назвою «Фейк про крокодилів та головні маніпуляції у волинських медіа». Тоді видання у своєму стилі поширювало «У Криму затопило крокодиляріум: крокодил пошматував російського військового-окупанта».
Після «крокодилів» щось дізнаватись стало просто не цікаво. Підписуйтесь та рекомендуйте друзям адекватні джерела новин.
Видання «ВолиньUA» заявило, що оголошення про продаж земельної ділянки за 1,5 кілометра від джерела свідчить про продаж, цитата, «цього “святого” місця» – джерела святої Анни у селі #Онишківці Рівненської області.
«Ймовірно, повномасштабне вторгнення та активний перехід храмів до #ПЦУ став основним важелем для продажу за 1 251 200 доларів цієї святині», – заявляють недобросовісні журналісти.
«Місцезнаходження цього «святого» місця дійсно досить привабливе, адже поруч знаходиться ринок, парк, зелена зона, ресторан, кафе, зупинка транспорту, озеро, ліс та річка».
«Варто відмітити прихильність пана Євгена до російської мови, адже оголошення було написане виключно російською.
Наше видання ВолиньUA вирішило розпізнати номер Євгена по Getcontact. Даний користувач налічує понад 80 тегів… «50 лет ссср 15», «Женя игр.автом.», «Координатор». Цікаво, що міг «координувати» Євген будучи прихильником МП?»
Цей фейк підхопили інші «ЗМІ», а також деякі користувачі соцмереж.
Який зв'язок між ігровими автоматами та прихильністю до УПЦ? Не заважайте виданням поширювати «правду»! 🤣 Може ви теж вірні своїй Церкві, а може навіть у храм ходите та свічки купляєте?! Але не будемо «відбирати хліб» і підказувати «журналістам» варіанти спотворення здорового глузду.
Цікаво, поливання брудом релігію – це «непоганий бізнес» для Волиньua? Проте, судячи з коментарів на сайті, цей «бізнес» на релігії не задався.
Ми також вирішили «провести розслідування». З контактів на сайті вказаний «Власкор у Луцьку Петро Герасименко». Можливо, це Герасименко з ВО «Свобода», який не був обраний від цієї партії у 2015 році. Ще цікаво, що видання у 2021 потрапило до дайджесту брехні у ЗМІ, під назвою «Фейк про крокодилів та головні маніпуляції у волинських медіа». Тоді видання у своєму стилі поширювало «У Криму затопило крокодиляріум: крокодил пошматував російського військового-окупанта».
Після «крокодилів» щось дізнаватись стало просто не цікаво. Підписуйтесь та рекомендуйте друзям адекватні джерела новин.
В ОДЕСЬКІЙ ЄПАРХІЇ #БЛАГОСЛОВИЛИ ВОЇНІВ НА СЛУЖБУ У #ХЕРСОН
Клірик Одеської єпархії УПЦ протоієрей Андрій Полещук 28 лютого благословив військовослужбовців захищати Україну. Бійці в найближчий час вирушають у ротацію до деокупованого міста-героя Херсон.
Їм були передані продукти харчування та похідні комплекти, необхідні у важких бойових умовах.🪖
⛪️#УПЦдякуєЗСУ
Клірик Одеської єпархії УПЦ протоієрей Андрій Полещук 28 лютого благословив військовослужбовців захищати Україну. Бійці в найближчий час вирушають у ротацію до деокупованого міста-героя Херсон.
Їм були передані продукти харчування та похідні комплекти, необхідні у важких бойових умовах.🪖
⛪️#УПЦдякуєЗСУ
ЛИКВИДАЦИЯ #ГСЧС ПОСЛЕДСТВИЙ #ОБСТРЕЛА ЗАПОРОЖЬЯ
Ракетным ударом около 2 часов ночи разрушены более десяти квартир со второго по пятый этаж. Поиски людей под завалами продолжается.
На данный момент известно о 4 погибших, 8 раненых. Пятеро человек считаются пропавшими без вести, среди них – ребенок.
Спасены 11 жителей, в том числе беременная женщина.
Ракетным ударом около 2 часов ночи разрушены более десяти квартир со второго по пятый этаж. Поиски людей под завалами продолжается.
На данный момент известно о 4 погибших, 8 раненых. Пятеро человек считаются пропавшими без вести, среди них – ребенок.
Спасены 11 жителей, в том числе беременная женщина.
Перший Козацький
АКТИВІСТИ #ПЦУ РОЗІГРАЛИ "ПОГРАБУВАННЯ", ЩОБ ОПИСАТИ ХРАМ #УПЦ
АКТИВІСТИ #ПЦУ РОЗІГРАЛИ «ПОГРАБУВАННЯ», ЩОБ ОПИСАТИ ХРАМ #УПЦ
Вночі у с. #Блиставиця Київської області зловмисники зняли з петель ворота та пошкодили двері храму УПЦ в ім'я святої великомучениці Параскеви. Раніше вони безуспішно намагалися захопити храм, а тепер інсценували спробу його пограбування, щоб увійти до храму з поліцією. Про це СПЖ розповів настоятель парафії протоієрей Ілля Солкан.
25 лютого близько 7 години ранку один із парафіян побачив, що ворота церкви відсутні і в отворі стоїть автомобіль тероборони. За словами тероборонівців, уночі патруль виявив, що хтось зняв ворота з петель і намагався зламати двері храму.
Один із поліцейських, які приїхали після 8 години, повідомив, що сигнал про подію вони отримали… від голови парафіяльної ради місцевої громади #ПЦУ Зої Дегтяр.
Поруч із поліцією біля храму з'явилася група прихильників ПЦУ. З ними, як і при спробі захоплення церкви 4 лютого, був депутат Бучанської міськради від партії «Слуга народу» В'ячеслав Кухаренко та начальник архівного відділу міськради Ігор Бартків (обидва не мешканці Блиставиці).
У ході суперечки з парафіянами один із прихильників ПЦУ вдарив в обличчя дружину настоятеля. Згодом з'ясувалося, що агресор – це боєць… тероборони, який був у цивільному.
#Поліцейські вимагали відкрити храм. Спочатку вони аргументували це необхідністю перевірити збереження майна після спроби крадіжки, хоча двері зламані не були.
Отримавши відмову, правоохоронці заявили, що прибічники ПЦУ мають право увійти до храму, оскільки влада перереєструвала парафію в ПЦУ. Також вони наполягали на створенні комісії з представників двох громад – для проведення інвентаризації церковного майна та опечатування церкви до закінчення судового розгляду.
Внаслідок переговорів комісія була створена, вона описала майно, проте храм не опечатувала. Представники ПЦУ пообіцяли не робити нових спроб заволодіти церквою до кінця суду.
🔺29 жовтня 2022 р. близько 70 жителів Блиставиці на своїх зборах проголосували за переведення релігійної громади УПЦ в ПЦУ.
🔺На підставі цього рішення Київська #ОДА 18 січня 2023 р. перереєструвала Параскевинську парафію.
🔺4 лютого храм намагалися захопити активісти ПЦУ, серед яких не лише мешканці села, а й група активістів із Бучі та Гостомелю, а також депутат «Слуга народу» Кухаренко. Їх супроводжували бійці тероборони – близько 10 осіб. За подією збоку спостерігали понад 30 поліцейських. Але парафіяни зачинили ворота та не пустили загарбників.
Вночі у с. #Блиставиця Київської області зловмисники зняли з петель ворота та пошкодили двері храму УПЦ в ім'я святої великомучениці Параскеви. Раніше вони безуспішно намагалися захопити храм, а тепер інсценували спробу його пограбування, щоб увійти до храму з поліцією. Про це СПЖ розповів настоятель парафії протоієрей Ілля Солкан.
25 лютого близько 7 години ранку один із парафіян побачив, що ворота церкви відсутні і в отворі стоїть автомобіль тероборони. За словами тероборонівців, уночі патруль виявив, що хтось зняв ворота з петель і намагався зламати двері храму.
Один із поліцейських, які приїхали після 8 години, повідомив, що сигнал про подію вони отримали… від голови парафіяльної ради місцевої громади #ПЦУ Зої Дегтяр.
Поруч із поліцією біля храму з'явилася група прихильників ПЦУ. З ними, як і при спробі захоплення церкви 4 лютого, був депутат Бучанської міськради від партії «Слуга народу» В'ячеслав Кухаренко та начальник архівного відділу міськради Ігор Бартків (обидва не мешканці Блиставиці).
У ході суперечки з парафіянами один із прихильників ПЦУ вдарив в обличчя дружину настоятеля. Згодом з'ясувалося, що агресор – це боєць… тероборони, який був у цивільному.
#Поліцейські вимагали відкрити храм. Спочатку вони аргументували це необхідністю перевірити збереження майна після спроби крадіжки, хоча двері зламані не були.
Отримавши відмову, правоохоронці заявили, що прибічники ПЦУ мають право увійти до храму, оскільки влада перереєструвала парафію в ПЦУ. Також вони наполягали на створенні комісії з представників двох громад – для проведення інвентаризації церковного майна та опечатування церкви до закінчення судового розгляду.
Внаслідок переговорів комісія була створена, вона описала майно, проте храм не опечатувала. Представники ПЦУ пообіцяли не робити нових спроб заволодіти церквою до кінця суду.
🔺29 жовтня 2022 р. близько 70 жителів Блиставиці на своїх зборах проголосували за переведення релігійної громади УПЦ в ПЦУ.
🔺На підставі цього рішення Київська #ОДА 18 січня 2023 р. перереєструвала Параскевинську парафію.
🔺4 лютого храм намагалися захопити активісти ПЦУ, серед яких не лише мешканці села, а й група активістів із Бучі та Гостомелю, а також депутат «Слуга народу» Кухаренко. Їх супроводжували бійці тероборони – близько 10 осіб. За подією збоку спостерігали понад 30 поліцейських. Але парафіяни зачинили ворота та не пустили загарбників.
Перший Козацький
Photo
«На фото #Псалтир, по якому вчився читати Тарас #Шевченко церковно-слов‘янською мовою.
Канів, музей Шевченка», - цитує публікацію Анни Бережанки Вінницька Єпархія УПЦ.
«24 травня за новим стилем Православна Церква святкує день пам’яті святих братів – рівноапостольних Кирила і Мефодія, учителів Слов’янських.
Це свято дуже важливе для нас, слов’ян. Воно являється приводом поговорити про той Божественний дар, який ми отримали від святих Кирила і Мефодія, а саме про церковнослов’янську мову.
Головні аргументи такі:
1. Не патріотично. Церковнослов’янська мова – це російська мова. В Українській Церкві богослужіння потрібно звершувати українською мовою.
2. #Мова застаріла і незрозуміла для багатьох людей. Тому потрібно її «осучаснити», замінити більш зрозумілою і сучасною.
Отже, з Божою допомогою розглянемо ці аргументи і спробуємо відповісти на них
Перший аргумент
Слово «вівтар» перекладається з латинської мови як «піднесення» або «піднесений жертовник». Це щось відокремлене від світу, що вже не належить світу, але Богу. Місце, де зустрічається Бог і людина. І людина всередині себе немов би повинна відокремитися від земної юдолі, від звичного життєвого земного світу, щоб вступити на «святу землю» – в спілкування з Богом для власного порятунку. Тому тут важлива саме ця «височина», «відокремленість», «возвишеність», що присутня в православному храмі, який є небом на землі. Храм є, власне кажучи, дверима в духовне Небо. Тому всі предмети в ньому також відокремлені від світу: ікони, кадило, ладан, свічки та ін. Приблизно те ж відбувається і з церковнослов’янською мовою, яка є виключно богослужбовою мовою, вона не вживається в побутовому спілкуванні.
Це немов би наш словесний «ладан», який ми покладаємо в кадильницю наших сердець, здійснюючи моління-кадіння Богу Всевишньому.
Причому твердження, що церковнослов’янська мова є російською мовою, невірне. Церковнослов’янська мова не є ні російською, ні українською мовою. Це спільна для всіх слов’ян мова богослужіння.
Приклад. Іноді при вчиненні певних треб (молебень перед народженням або хірургічною операцією я користуюся досить зручним сербським требником. Молитви в ньому – церковнослов’янською мовою, спільною і для сербів, і для нас. Читаєш – все зрозуміло.
Під час поїздки на Афон ми були присутні на богослужінні в Рильському монастирі Болгарської Православної Церкви. Було зрозуміло кожне слово, бо молитва лунала тією ж церковнослов’янською мовою, що і в наших храмах.
Причому при побутовому спілкуванні з болгарами і сербами ти практично їх не розумієш. А богослужбова мова церковнослов’янська – одна для всіх. Хіба це не чудово? Хіба це не справа Божа? Соборність і об’єднання споріднених братніх народів навколо Христа.
Церковнослов’янська мова є богослужбовою мовою для всіх слов’ян – українців, росіян, білорусів, сербів, болгар, поляків, чехів. Вона – наш духовний скарб. Так чому ми не повинні його зберігати? Тим більше що це нам заповідали святі отці і подвижники благочестя нового часу.
Другий аргумент
Святі отці часто порівнювали Церкву з лікарнею, в якій людина зцілюється від гріхів та хвороб, а також зі школою, в якій людина навчається, розвиває душу і тіло, роблячи з Божою допомогою придатною себе для Царства Небесного, одним словом, вчиться відповідати поняттям «образ Божий» і «подоба Божа», адже це закладено в ній.
#Церква – це училище для душі.
Можна іноді чути твердження: Я не ходжу до церкви, тому що не розумію, про що там йде мова.
Це, звичайно, просто відмовка, щоб не ходити в храм.
Коли йдеш в школу і не розумієш таблицю Менделєєва або таблицю множення, ти ж не кажеш: «Давайте скасуємо таблицю множення, я її не розумію», а вчиш її.
А коли тобі хочеться купити комп’ютер, ти не заявляєш: «Я не буду купувати його, тому що не розбираюся в ньому». Ні. Ти йдеш, вчишся, читаєш інструкції, посилено займаєшся, витрачаєш час і власні сили.
Канів, музей Шевченка», - цитує публікацію Анни Бережанки Вінницька Єпархія УПЦ.
«24 травня за новим стилем Православна Церква святкує день пам’яті святих братів – рівноапостольних Кирила і Мефодія, учителів Слов’янських.
Це свято дуже важливе для нас, слов’ян. Воно являється приводом поговорити про той Божественний дар, який ми отримали від святих Кирила і Мефодія, а саме про церковнослов’янську мову.
Головні аргументи такі:
1. Не патріотично. Церковнослов’янська мова – це російська мова. В Українській Церкві богослужіння потрібно звершувати українською мовою.
2. #Мова застаріла і незрозуміла для багатьох людей. Тому потрібно її «осучаснити», замінити більш зрозумілою і сучасною.
Отже, з Божою допомогою розглянемо ці аргументи і спробуємо відповісти на них
Перший аргумент
Слово «вівтар» перекладається з латинської мови як «піднесення» або «піднесений жертовник». Це щось відокремлене від світу, що вже не належить світу, але Богу. Місце, де зустрічається Бог і людина. І людина всередині себе немов би повинна відокремитися від земної юдолі, від звичного життєвого земного світу, щоб вступити на «святу землю» – в спілкування з Богом для власного порятунку. Тому тут важлива саме ця «височина», «відокремленість», «возвишеність», що присутня в православному храмі, який є небом на землі. Храм є, власне кажучи, дверима в духовне Небо. Тому всі предмети в ньому також відокремлені від світу: ікони, кадило, ладан, свічки та ін. Приблизно те ж відбувається і з церковнослов’янською мовою, яка є виключно богослужбовою мовою, вона не вживається в побутовому спілкуванні.
Це немов би наш словесний «ладан», який ми покладаємо в кадильницю наших сердець, здійснюючи моління-кадіння Богу Всевишньому.
Причому твердження, що церковнослов’янська мова є російською мовою, невірне. Церковнослов’янська мова не є ні російською, ні українською мовою. Це спільна для всіх слов’ян мова богослужіння.
Приклад. Іноді при вчиненні певних треб (молебень перед народженням або хірургічною операцією я користуюся досить зручним сербським требником. Молитви в ньому – церковнослов’янською мовою, спільною і для сербів, і для нас. Читаєш – все зрозуміло.
Під час поїздки на Афон ми були присутні на богослужінні в Рильському монастирі Болгарської Православної Церкви. Було зрозуміло кожне слово, бо молитва лунала тією ж церковнослов’янською мовою, що і в наших храмах.
Причому при побутовому спілкуванні з болгарами і сербами ти практично їх не розумієш. А богослужбова мова церковнослов’янська – одна для всіх. Хіба це не чудово? Хіба це не справа Божа? Соборність і об’єднання споріднених братніх народів навколо Христа.
Церковнослов’янська мова є богослужбовою мовою для всіх слов’ян – українців, росіян, білорусів, сербів, болгар, поляків, чехів. Вона – наш духовний скарб. Так чому ми не повинні його зберігати? Тим більше що це нам заповідали святі отці і подвижники благочестя нового часу.
Другий аргумент
Святі отці часто порівнювали Церкву з лікарнею, в якій людина зцілюється від гріхів та хвороб, а також зі школою, в якій людина навчається, розвиває душу і тіло, роблячи з Божою допомогою придатною себе для Царства Небесного, одним словом, вчиться відповідати поняттям «образ Божий» і «подоба Божа», адже це закладено в ній.
#Церква – це училище для душі.
Можна іноді чути твердження: Я не ходжу до церкви, тому що не розумію, про що там йде мова.
Це, звичайно, просто відмовка, щоб не ходити в храм.
Коли йдеш в школу і не розумієш таблицю Менделєєва або таблицю множення, ти ж не кажеш: «Давайте скасуємо таблицю множення, я її не розумію», а вчиш її.
А коли тобі хочеться купити комп’ютер, ти не заявляєш: «Я не буду купувати його, тому що не розбираюся в ньому». Ні. Ти йдеш, вчишся, читаєш інструкції, посилено займаєшся, витрачаєш час і власні сили.
Перший Козацький
Photo
Чому ти думаєш, що в Церкві має бути по-іншому? Будь-який воцерковлений християнин знає: чим частіше буваєш на богослужінні, тим зрозумілішою тобі стає мова. Сам Бог тобі відкриває її. А якщо ти ще й вдома намагаєшся молитися церковнослов’янською, то тоді взагалі немає проблем.
Тому якщо людина каже, що вона не йде в храм, тому що мова незрозуміла, відповідь тут одна: «Не мова незрозуміла, а просто лінь тобі». Сьогодні мова незрозуміла, завтра жарко, післязавтра холодно, а там батюшка сильно товстий або машина у нього сильно дорога, або що-небудь ще. Той, хто не хоче йти, знайде сотню причин не йти. Той, хто хоче йти, знайде сотню причин йти.
Причому, на мій погляд, логічна словесна побудова про скасування церковнослов’янської мови під час богослужіння в храмах через її незрозумілість – це досить страшно, тому що це може виявитися першим кроком на шляху втрати певною громадою, а можливо, що і цілим народом Православ’я як такого.
Приклад. Де гарантія, що людина або група людей, які намагаються скасувати церковнослов’янську мову, зупиняться на досягнутому? Можливо, вони захочуть замінити Потир на Літургії кавовою чашкою? Або Дискос – якою-небудь суповою тарілкою? А Престол, який називається в літургіці Святою Трапезою, можна замінити звичайним столом. І Літургія – це щось незрозуміле, нудне і довге, і ще довго готуватися треба, щоб причаститися Святих Дарів. Тяжко все це. Давайте що-небудь простіше, ближче до народу. Повеселіше, так би мовити.
Як то кажуть у народі, ламати – не будувати. Церква – це живий організм. Хірургу, щоб взяти в руки скальпель і провести операцію, потрібно спочатку вчитися років десять. Дехто ж вважає себе вправі взагалі без підготовки взяти словесний ніж і провести складну операцію організму, який без нього життєздатний, рятівний і гармонійно існує протягом тисяч років і продовжує існувати.
Що хочеться сказати такій людині? Почни вчитися, брат, сядь за парту, вивчи спочатку той предмет, до якого хочеш доторкнутися.
Про Церкву всім, хто входить в неї, нагадаю наступне: «І сказав Бог: не підходь сюди; зніми взуття твоє з ніг Твоїх, бо місце, на якому ти стоїш, є земля свята» (Вих. 3:5).
Ось з яким священним трепетом і любов’ю потрібно входити в храм Божий, знявши взуття гордині, марнославства, струсивши пил земної суєти…»
Тому якщо людина каже, що вона не йде в храм, тому що мова незрозуміла, відповідь тут одна: «Не мова незрозуміла, а просто лінь тобі». Сьогодні мова незрозуміла, завтра жарко, післязавтра холодно, а там батюшка сильно товстий або машина у нього сильно дорога, або що-небудь ще. Той, хто не хоче йти, знайде сотню причин не йти. Той, хто хоче йти, знайде сотню причин йти.
Причому, на мій погляд, логічна словесна побудова про скасування церковнослов’янської мови під час богослужіння в храмах через її незрозумілість – це досить страшно, тому що це може виявитися першим кроком на шляху втрати певною громадою, а можливо, що і цілим народом Православ’я як такого.
Приклад. Де гарантія, що людина або група людей, які намагаються скасувати церковнослов’янську мову, зупиняться на досягнутому? Можливо, вони захочуть замінити Потир на Літургії кавовою чашкою? Або Дискос – якою-небудь суповою тарілкою? А Престол, який називається в літургіці Святою Трапезою, можна замінити звичайним столом. І Літургія – це щось незрозуміле, нудне і довге, і ще довго готуватися треба, щоб причаститися Святих Дарів. Тяжко все це. Давайте що-небудь простіше, ближче до народу. Повеселіше, так би мовити.
Як то кажуть у народі, ламати – не будувати. Церква – це живий організм. Хірургу, щоб взяти в руки скальпель і провести операцію, потрібно спочатку вчитися років десять. Дехто ж вважає себе вправі взагалі без підготовки взяти словесний ніж і провести складну операцію організму, який без нього життєздатний, рятівний і гармонійно існує протягом тисяч років і продовжує існувати.
Що хочеться сказати такій людині? Почни вчитися, брат, сядь за парту, вивчи спочатку той предмет, до якого хочеш доторкнутися.
Про Церкву всім, хто входить в неї, нагадаю наступне: «І сказав Бог: не підходь сюди; зніми взуття твоє з ніг Твоїх, бо місце, на якому ти стоїш, є земля свята» (Вих. 3:5).
Ось з яким священним трепетом і любов’ю потрібно входити в храм Божий, знявши взуття гордині, марнославства, струсивши пил земної суєти…»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
“ПІДТРИМУЙТЕ ЗВ'ЯЗОК З НЕБОМ”: ПРО ВАЖЛИВІСТЬ І НЕОБХІДНІСТЬ ЧИТАННЯ #ПСАЛТИР
“Кожен християнин має читати цю святу книгу. Занурювати душу в атмосферу особливого духовного світу, який переживали багато поколінь людей до нас і будуть після нас. Ці фрази з’єднують нас з тими, хто раніше проголошував їх. І дякуючи цій молитві Господь дарував Свою Милість”.
#Проповідь митрополита Чернівецького і Буковинського Мелетія в середу великого посту після читання третьої частини великого покаянного канону преподобного Андрія Критського.
“Кожен християнин має читати цю святу книгу. Занурювати душу в атмосферу особливого духовного світу, який переживали багато поколінь людей до нас і будуть після нас. Ці фрази з’єднують нас з тими, хто раніше проголошував їх. І дякуючи цій молитві Господь дарував Свою Милість”.
#Проповідь митрополита Чернівецького і Буковинського Мелетія в середу великого посту після читання третьої частини великого покаянного канону преподобного Андрія Критського.
Forwarded from ДОЗОР на «Першому Козацькому»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ТУТ ПОХОВАНИЙ МІЙ СИН-СВЯЩЕННИК. #ПЦУ ХОЧЕ ВІДІБРАТИ ХРАМ. СВІДЧЕННЯ ВІРНИХ #УПЦ БОЯРКИ
▪️"Ще болючіше для мене відчувати все, що коїться навколо нашого храму, тому що в цьому храмі був молодий священник архімандрит Флавіан.
Його вже з нами не має, Царство йому небесне.
Це мій син.
Він все своє життя, 29 років віддав храму.
Він прийшов сюди, причастився, і з дитинства почав ходити в цей храм. Мріяв стати священником, і він став ним.
Він плекав цей храм. Це було його життя.
Він мені колись сказав, що за Церкву життя віддасть.
Так от ми зараз стоїмо і віддаємо душі за нашу Церкву", – розповіла парафіянка Свято-Михайлівського храму м. #Боярка Наталія.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!
▪️"Ще болючіше для мене відчувати все, що коїться навколо нашого храму, тому що в цьому храмі був молодий священник архімандрит Флавіан.
Його вже з нами не має, Царство йому небесне.
Це мій син.
Він все своє життя, 29 років віддав храму.
Він прийшов сюди, причастився, і з дитинства почав ходити в цей храм. Мріяв стати священником, і він став ним.
Він плекав цей храм. Це було його життя.
Він мені колись сказав, що за Церкву життя віддасть.
Так от ми зараз стоїмо і віддаємо душі за нашу Церкву", – розповіла парафіянка Свято-Михайлівського храму м. #Боярка Наталія.
Підпишись на ДОЗОР, борись за права УПЦ!